Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
+ 1 på grön canvas
![]()
Även om det blev rubber b idag..
![]()
Om jag inte är helt ute och seglar så har de inget som passar 47mm.Lite sugen (mot alla odds) på en Rubber B till min 372. Vad tror vi?
Borde f-n ha lagt till en "no publishing of pictures until the seller's separation anxiety has disappeared"-klausul i affären.. Looking good!!8 GIORNI BREVETTATO måndag
![]()
Bytt är bytt…Borde f-n ha lagt till en "no publishing of pictures until the seller's separation anxiety has disappeared"-klausul i affären.. Looking good!!
Indeed! Asså älskar 422:an, men vill ju ha bådaBytt är bytt…![]()
Vi gjorde ett gruppköp några för att komma bort från frakten. Leveranstiden var lite skev för de rörde knappt beställningen på en vecka (då tog vi ändå express valet).@micke_s
Hur är kvaliten och leveranstiden på Strapware?, ditt gröna såg riktigt fint ut !
Efter att jag plockade ut min första PAM359 så har man blivit strapgalen
Köpte ett Buffalo OEM i Lördags på Krons 2.500, skiljer dem sig nämnvärt ?
Med vänliga hälsningar / Johan (Tudor BB blue, Solna)![]()
Trist! Hade ett vitt RubberB till min 112:a och tycker deras är överlägsna Panerias egna gummin.Om jag inte är helt ute och seglar så har de inget som passar 47mm.
... Jag kollade, jag hade tyvärr rätt.
Tack och bock!, tar och gör en beställning på :Vi gjorde ett gruppköp några för att komma bort från frakten. Leveranstiden var lite skev för de rörde knappt beställningen på en vecka (då tog vi ändå express valet).
Men jag upplever själva strapet som mycket trevligt, kostade vad runt cirka 600-700 och för de pengarna är jag otroligt nöjd. Nu när jag sportar 44mm med 24mm luggar så är det nog snart dags för en ny beställning därifrån.
Vet att @MaziK tyckte hans gråa band därifrån var hårt vilket jag håller med om men den blev mjukt och härligt efter 2-3 dagars användning för min del.
Jag håller med dig helt och hållet. Jag väntar dock med RubberB till nästa panna, som jag enligt tidigare utsago beräknar införskaffa när solen tittar fram igen.Trist! Hade ett vitt RubberB till min 112:a och tycker deras är överlägsna Panerias egna gummin.
Stort grattis till en klockren modell! But remember- pics or it didn't happenNyss hemkommen från närbutiken. Hämtat min nya Panna 111 från Chrono24.
Allt funkade strålande tog inte ens en vecka att få hem klockan. Och i kanon skick!
Fasen vad snygga Dom är i verklighetenJag är lycklig
Det går väl inte? Eller är det om det blir lika?Derby förlust ! :-(
Måndag blues.
![]()
Jag är lite nyfiken på vilken ref det är. Siffrorna verkar lite mer "handskrivna" än på min som är för perfekta. Sen undrar jag naturligtvis var du fått tag i bandet?Måndag blues.
![]()
Snyggt! Vem har gjort det?![]()
Pam 112 ny påklädd i mattsvart