• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

+ 1 på grön canvas
image.jpeg

Även om det blev rubber b idag..
image.jpeg
 
@micke_s
Hur är kvaliten och leveranstiden på Strapware?, ditt gröna såg riktigt fint ut !
Efter att jag plockade ut min första PAM359 så har man blivit strapgalen :)
Köpte ett Buffalo OEM i Lördags på Krons 2.500, skiljer dem sig nämnvärt ?
Med vänliga hälsningar / Johan (Tudor BB blue, Solna) :)
 
@micke_s
Hur är kvaliten och leveranstiden på Strapware?, ditt gröna såg riktigt fint ut !
Efter att jag plockade ut min första PAM359 så har man blivit strapgalen :)
Köpte ett Buffalo OEM i Lördags på Krons 2.500, skiljer dem sig nämnvärt ?
Med vänliga hälsningar / Johan (Tudor BB blue, Solna) :)
Vi gjorde ett gruppköp några för att komma bort från frakten. Leveranstiden var lite skev för de rörde knappt beställningen på en vecka (då tog vi ändå express valet).
Men jag upplever själva strapet som mycket trevligt, kostade vad runt cirka 600-700 och för de pengarna är jag otroligt nöjd. Nu när jag sportar 44mm med 24mm luggar så är det nog snart dags för en ny beställning därifrån.

Vet att @MaziK tyckte hans gråa band därifrån var hårt vilket jag håller med om men den blev mjukt och härligt efter 2-3 dagars användning för min del.
 
Vi gjorde ett gruppköp några för att komma bort från frakten. Leveranstiden var lite skev för de rörde knappt beställningen på en vecka (då tog vi ändå express valet).
Men jag upplever själva strapet som mycket trevligt, kostade vad runt cirka 600-700 och för de pengarna är jag otroligt nöjd. Nu när jag sportar 44mm med 24mm luggar så är det nog snart dags för en ny beställning därifrån.

Vet att @MaziK tyckte hans gråa band därifrån var hårt vilket jag håller med om men den blev mjukt och härligt efter 2-3 dagars användning för min del.
Tack och bock!, tar och gör en beställning på :
1 st 24mm Canvas Militare Green
1 st 24mm Horween Chromexcel Brown
Mvh / Johan
 
Finns det någon vänlig själ som kan tänka sig att i utbyte mot en kopp kaffe, låta mig få klämma på 47 mm Submersible? Helst 305 men andra går också bra.
Var på väg att klicka på köpeknappen men hejdade mig i sista stund. Jag MÅSTE prova så att den inte sitter som en puck på armen.
 
IMG_8303.JPG
388 med oem-gummi. Bra badstrap men blir "kladdig" i värmen eftersom gummi inte andas. Canvas borde vara det bästa på sommaren eller länk när det finns.
 
Tillbaka
Topp