• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

IMG_0017.JPG

000 :)
 
Yepp jag har en 24a, vad funderar du på?
20160428_071550.jpg

Ett sug på en PAM25 börjar krypa sig på mig på ett behagligt sätt.
Jag har aldrig lyckats testa någon submersible modell över huvud taget, så jag är nyfiken på hur den sitter den på armen jämfört med en "vanlig" Radomir 44. Bär den mycket större eller lika? Tanken var att använda den som en bruksklocka vid diverse sportaktiviteter och i princip skita om det blir lite repor mm.

/i
 
Nä, nu är det jag som börjar leta Panna igen. Olidligt att vara utan när man ramlar in i den här tråden. Lägger in en annons under köpes.
Krav. Sandwich och manuell om någon här funderar på att avyttra.
 
Ett sug på en PAM25 börjar krypa sig på mig på ett behagligt sätt.
Jag har aldrig lyckats testa någon submersible modell över huvud taget, så jag är nyfiken på hur den sitter den på armen jämfört med en "vanlig" Radomir 44. Bär den mycket större eller lika? Tanken var att använda den som en bruksklocka vid diverse sportaktiviteter och i princip skita om det blir lite repor mm.

/i
Har aldrig provat radomir men jag tycker att 24an sitter skönt på handleden, nu gillar jag ju lite större ur så det funkar för mig.
 
Tillbaka
Topp