Äsch då, är ju hur coolt och bekvämt som helst med Destro på vänster arm!Men alla vet ju att en klocka ska bäras på vänster arm av högerhänta... Så det går ju inte. Hur många gjordes 217 i? 50?![]()
Tror den tillverkats i 1000 ex under ett år.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Äsch då, är ju hur coolt och bekvämt som helst med Destro på vänster arm!Men alla vet ju att en klocka ska bäras på vänster arm av högerhänta... Så det går ju inte. Hur många gjordes 217 i? 50?![]()
Dåså. 166 ggr fler än 267.Äsch då, är ju hur coolt och bekvämt som helst med Destro på vänster arm!
Tror den tillverkats i 1000 ex under ett år.
Luminor funkar utmärkt till kostym/kavaj oxåKör kostym dagligen och brukade sporta en Luminor förr..men nu har jag insett att radiomir faktiskt flyger som "dressare" utan att sticka för mycket i ögonen..
Så..
Fresta mig gärna med radiomir/kostym bilder och putta mig över kanten!
Eller kliv upp ett steg o köp min..Ping alla 112-spekulanter. Ligger en ute på köp och sälj nu. Är rätt många vill bli-paneristis som frågat om just denna modell här i tråden på sistone...
Din låg ju inte ute när jag skrevEller kliv upp ett steg o köp min..
Vad blir det istället?Eller kliv upp ett steg o köp min..
Höll på med annonsen då men nu såDin låg ju inte ute när jag skrev![]()
Lite oklart men målet har sedan länge varit en Pam634Vad blir det istället?
Är inte riktigt med på vad som drar dig till 634an, men kör. Man ska vara nöjd med det man släpar runt på armen.Sen är ju Pam634 en klart "sämre" klocka vilket bör påpekas (för ens egna förnuft) än min Pam560 men jag gillar ju Luminor Base modellerna bäst. Och "problemet" är ju att man "måste" köpa till ett oem-gummi samt ett asso..
Det är en Edition, den har den blåa loggan, paneristi inskript på kronskyddet och den är bara..bara..alldeles underbarÄr inte riktigt med på vad som drar dig till 634an, men kör. Man ska vara nöjd med det man släpar runt på armen.
Jag kan inte heller riktigt bära upp den, men det stoppade inte migVisst Pam631 är oxå cool men inte liiiiika cool tyvör för ens egna plånbok haha
Pam372, vilken är min favvo ref, har jag övergett totalt då jag inte kan bära upp 47mm. Även om jag nånstans själv inte riktigt vill erkänna det haha
Som jag försökt... men skulle tyvärr bara störa mej på den till slutJag kan inte heller riktigt bära upp den, men det stoppade inte mig![]()
Har du någon bild på hur en 47mms panna sitter på din handled?Som jag försökt... men skulle tyvärr bara störa mej på den till slut![]()
Panera 424 som var min stora kärlek tidigare med sin Californa-dial:Har du någon bild på hur en 47mms panna sitter på din handled?
Frågar du mig så ser inte det där FÖR stort ut, det är trots allt en pannaLika illa med 47mm Luminor tyvärr..
![]()
Men bara att konstatera, Panerai gör ju sina snyggaste klockor i 47mm vilket även ÄR original sizen.
grymma bilderFrågar du mig så ser inte det där FÖR stort ut, det är trots allt en pannaSett mycket värre i facebookgruppen, men såklart måste du själv känna att den sitter bra. Sen tenderar klockor att se större ut på wrist shots.. Här är två bilder på min 372, notera skillnaden.
![]()
![]()
Grymma bilder! Men så där långt bak på armen kan inte jag ha mina klockor.. Som sagt, väldigt smala handleder jämfört med underarmar så skjuter jag bak klockan så där långt så sitter den antingen snett pga knölen eller så tippar den fram mot handen..Frågar du mig så ser inte det där FÖR stort ut, det är trots allt en pannaSett mycket värre i facebookgruppen, men såklart måste du själv känna att den sitter bra. Sen tenderar klockor att se större ut på wrist shots.. Här är två bilder på min 372, notera skillnaden.
![]()
![]()
Funderade länge o väl när jag fick hem min Pam560 mentiden gick åt lill-grabben. Nu känns det lite försent..Hörrni Paneristi, skärpning! Har smackat upp en recension på min 422:a nu och konstaterade samtidigt att vi inklusive den bara har fyra recensioner av Panerai totalt inlagda på forumet, plus killers guide till köp. Ni vet att det åligger er alla att sprida Paneraiviruset!!
(Även om ni så klart ska bibehålla maximal objektivitet i era recensioner)![]()
Aldrig försent.Funderade länge o väl när jag fick hem min Pam560 mentiden gick åt lill-grabben. Nu känns det lite försent..
Hörrni Paneristi, skärpning! Har smackat upp en recension på min 422:a nu och konstaterade samtidigt att vi inklusive den bara har fyra recensioner av Panerai totalt inlagda på forumet, plus killers guide till köp. Ni vet att det åligger er alla att sprida Paneraiviruset!!
Näe men iom att jag satt ut min på annons idag så skulle det kännas som en ren marknadsföring hahaAldrig försent.
Väl rutet. Vi måste få upp en per referens! Vi lär väl kunna täcka av rätt många?Hörrni Paneristi, skärpning! Har smackat upp en recension på min 422:a nu och konstaterade samtidigt att vi inklusive den bara har fyra recensioner av Panerai totalt inlagda på forumet, plus killers guide till köp. Ni vet att det åligger er alla att sprida Paneraiviruset!!