D
Deleted member 4412
Guest
Jo Radomir är ju mer dressad absolutVetKörde min 005a dagligen till suit. Men radiomir känns ändå "dressat" vilket inte Luminor gör
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jo Radomir är ju mer dressad absolutVetKörde min 005a dagligen till suit. Men radiomir känns ändå "dressat" vilket inte Luminor gör
![]()
![]()
Nya duen! Villen jag ju iofs inte så stor fan av. Den känns dressad, på gränsen till tjejigVetKörde min 005a dagligen till suit. Men radiomir känns ändå "dressat" vilket inte Luminor gör
![]()
![]()
Visst har panerai många modeller, eller snarare referenser. Egentligen finns det ju bara två modeller, innehållande 5 underserier totalt. Om man ser till hur många variationer ex rolex har på DD och DJ så avviker inte Panerai avsevärt.Vad har vi för åsikter om detta?
![]()
https://klocksnack.se/threads/välkommen-till-klocksnack-principer-för-forumet-uppdaterat-140710.5/Här (ej äkta) det är inget att vara stolt över köpte ba på grund av kompis, annars tar alltid seiko. Men denna panerai kan vara bra replika för 500kr. Köpte i Ryssland med omega speedmaster också ej äkta men omegan mera kvalitet än va panerai annars panerai också bra, Inga problem med regn allting funkar den ska
Usch! Ta bort eländet!!!!Här (ej äkta) det är inget att vara stolt över köpte ba på grund av kompis, annars tar alltid seiko. Men denna panerai kan vara bra replika för 500kr. Köpte i Ryssland med omega speedmaster också ej äkta men omegan mera kvalitet än va panerai annars panerai också bra, Inga problem med regn allting funkar den ska
Hur ska man göra det?Usch! Ta bort eländet!!!!
På god alltså är helg ny här å kan inte så mycket. Screenshotta om du har lust medSeriöst?! Vad är det där för en pajas?
Gå in o ändra o ta bort bilderna o radera orden som antyder att den ör fejk. Eller ännu hellre, radera allt du skrivit..Hur ska man göra det?
På god? Helg ny? Sorry men läs reglerna för det här forumet!!På god alltså är helg ny här å kan inte så mycket. Screenshotta om du har lust med
Såg inte. Ber om ursäkt för misstagetPå god? Helg ny? Sorry men läs reglerna för det här forumet!!
VenneSen fattar jag inte varför man vill lägga upp en bild på den där. Eller ens visa den för nån..
Admin gick väl in o radera dom..Venne
Men det finns Inga bilder
Det sammaAdmin gick väl in o radera dom..
Ha en fortsatt trevlig helg![]()
Fan, har han hittat hit också.....Verkar vara ett troll som poppat upp senaste dagarna och skriver oklara inlägg samt startar fler trådar än panerai släpper nya refs![]()
Tror att han är just ett troll. Man ska inte mata dem, men svårt när de vräker ur sig det ena och det andra. Vi får köra med ignore-taktiken så vi behåller mys-stämningen i tråden.Ja va f&n ville han egentligen??
Det går inte att driva ut?Tror att han är just ett troll. Man ska inte mata dem, men svårt när de vräker ur sig det ena och det andra. Vi får köra med ignore-taktiken så vi behåller mys-stämningen i tråden.
Man kan ju hoppas. Mer troligt att det är någon som bara vill jävlas, typ ex forumräv som bestämt sig för att bli rättshaverist. Tror jag. Eller så har personen bara otur när han tänker...Det går inte att driva ut?
![]()
Modellen känd onödig och hur funktionellt är det med gmt på en dykare? Det känns iaf inte naturligt med en dykare som har behov av två tidszoner.Vad har vi för åsikter om detta?
![]()
Gillar det sista hahaha.Man kan ju hoppas. Mer troligt att det är någon som bara vill jävlas, typ ex forumräv som bestämt sig för att bli rättshaverist. Tror jag. Eller så har personen bara otur när han tänker...
Onödigt vette 17, ballt med gmt på äventyrsklocka. Jag tycker iaf den e as-coolModellen känd onödig och hur funktionellt är det med gmt på en dykare? Det känns iaf inte naturligt med en dykare som har behov av två tidszoner.
Nope vart kan man köpa?Är det nån som sportar paneristi-armband här? Rätt nice ju!
![]()
![]()
Onödig som dykare blir ascool som äventyrsklocka. Är äventyrsklocka ett uttryck som används för en Submersible? Jag har aldrig hört det förut förutom på Garmin och Shuunto.Onödigt vette 17, ballt med gmt på äventyrsklocka. Jag tycker iaf den e as-cool![]()