Mycket bra. Ägaren fick ett äckligt billigt pris också, bara att gratulera..Forumslanpan har mellanlandat. Påväg till en ägare som inte flippar som folket här på KS..förhoppningsvis får 425an njuta av lugn och ro, om än i en winder.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket bra. Ägaren fick ett äckligt billigt pris också, bara att gratulera..Forumslanpan har mellanlandat. Påväg till en ägare som inte flippar som folket här på KS..förhoppningsvis får 425an njuta av lugn och ro, om än i en winder.
![]()
47mm men bärs bättre än min tidigare 44mm vill jag minnas..Mycket bra. Ägaren fick ett äckligt billigt pris också, bara att gratulera..
Mm den boetten sitter verkligen som en jäkla smäck tack vare wirelugsen..47mm men bärs bättre än min tidigare 44mm vill jag minnas..
Får man fråga hur du upplever den länken?Vi tittar på det stilla vattnet.
![]()
Bland det bättre jag testat, otroligt lätt med titan/stål.Får man fråga hur du upplever den länken?
Jag måste bara ha en sån länk en dag. Jag tycker den är skitsnygg! Tack för att du svarade.Bland det bättre jag testat, otroligt lätt med titan/stål.
- Att microjustering saknas, men har haft turen att den sitter perfekt på mig.
Numera ett klassiskt band i paneraitråden.Och där anlände det militärgröna canvaset som komplement till mitt olivgröna, tack för det @Anders W . Som vanligt riktigt snyggt!
![]()
Kan bara hålla med, för mig är länken halva klockan, måste ha länk på alla klockor.Jag måste bara ha en sån länk en dag. Jag tycker den är skitsnygg! Tack för att du svarade.
Riktigt brutal. Måste säga att jag gillar den. Märklig, men cool. Vad gick den lös på?Dubbelpostar.
Var förbi nymans för att prova en radiomir m california dial. Frågade efter en med calif dial och nedanstående presenterades. Inte riktigt vad jag tänkt mig.
Fick prova lite och kom fram till 47mm leftie skrivs upp på listan. Tillsvidare pausas jakten på calif dial. Var nog för blingit för mig just nu.
![]()
![]()
470k.Riktigt brutal. Måste säga att jag gillar den. Märklig, men cool. Vad gick den lös på?
Men verkligen ett underbart urverk...Riktigt brutal. Måste säga att jag gillar den. Märklig, men cool. Vad gick den lös på?
Ajajaj. Men iofs, när jag nu ändå renoverar köket så...470k.
Säljer man barnet och frugan så kanske.
Måste googla lite nu. SpännandeMen verkligen ett underbart urverk...
Vart kommer strapen ifrån? Inte ditt oem-gråa asso' väl?Ifrån igår
![]()
Du gjorde rätt men det vet du redanPannan får stanna förresten, hade svår ångest igår. Kan inte vara utan Panna!!
Vi var inte ens oroligaPannan får stanna förresten, hade svår ångest igår. Kan inte vara utan Panna!!
I know bro'! Gör som jag så kan/får du ju inte sälja den hahaPannan får stanna förresten, hade svår ångest igår. Kan inte vara utan Panna!!
Men visst har du kvar ditt gråa asso'?
Vad gjorde du, helt missat?!I know bro'! Gör som jag så kan/får du ju inte sälja den haha
Tänkte flippa min 560 men iom att jag fick den samma dag som vi kom hem från BB så behåller jag den (o använder med måtta) o ger den till grabben när han fyller 18..Vad gjorde du, helt missat?!![]()
Vad gjorde du, helt missat?!![]()
Tänkte flippa min 560 men iom att jag fick den samma dag som vi kom hem från BB så behåller jag den (o använder med måtta) o ger den till grabben när han fyller 18..
Jodå stål funkar fint till kostym, se mina tidigare postsHar nu konstaterat att radiomir funkar mkt bra med kostym. Ett problem har dock uppstått. Jag har insett att en i stål inte kommer vara tillräcklig...
![]()
![]()
Jodå stål funkar fint till kostym, se mina tidigare posts![]()
Radiomir i güld är så jävla bra!Jorå.
Men guld är alltid guld!
Är guldskadad nu