Hur är intrycken gällande passform nu i efterhand?
Känns helt ok, faktiskt. Man vänjer sig väldigt fort. Ska känns på läderbandet sen, tror det kan bli ännu bättre...
Men en rejäl klump är det...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur är intrycken gällande passform nu i efterhand?
Fråga om höjden på era olika modeller
Gillar att 512 var ganska tunn och funkade bra till skjortan
Fast den modellen har ju inte kronskyddet som jag tycker är snyggare desto mer jag kollar på bilder
Förslag på någon annan modell som är ganska tunn? Gissar att det är 44mm som gäller då?
Såja, slickad på å konstaterad äkta!
Dom är ju rätt feta, men det är lixom grejen med Panerai... Vill du ha en Luminor m kronskyddet, så får du svälja tjockleken. Det finns nån 40 mm oxå, men den är (typ) lika tjock å känns helt oproportionerligt.
Dress-Panerai = 512...
Men jag känner folk som kör 44 mm Luminor till skjorta dagligen! Kanske inte till "bankkostym", dock... ;-)
Jag ser min 111:a som "vardags/sport"-klocka.
Ett svart band så är du hemma med den
...512aSå j-la grym!!! Köpt via forumet, eller Blocket, typ?
Har varit sugen på en Exp 2:a m vit tavla som sommarklocka, men en sån där smäller nästan högre...
Nästa på min lista om vi kommer överens, Luminor å jag får bli en 114!
Eller hur var det; en 512:a var ju nästa kanske...
(fast en 114 känns lite mer överkomlig...)
Såjaaaaaaaa gav va snyggtSpa:ad å klädbyte genomfört.
Nice på läderband!
114 funkar överraskande nog väldigt bra med både mockagrönt och cognac/rugby variant med vita sömmar
Spa:ad å klädbyte genomfört.
Nice på läderband!
Har ju en panerai som profilbild här, haft det sen början av medlemskapet. En Panerai 386, varför just den vet jag inte. Grymt snygg helt enkelt.
Tillhör definitivt min topplista över snyggaste pannor, synd att dom aldrig fick till det med materialet så att dom kunde släppa den.
Det visste jag inte, finns det någon mer läsning angående det?