Kommer det en radiomir version?Kontakta vår Paneraibutik.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kommer det en radiomir version?Kontakta vår Paneraibutik.
NejKommer det en radiomir version?
Testade den på P-Day 2022. Har alltid gillat den men bestämde mig där och då att jag ska ha en 172 någon dag Den är riktigt braJag BEHÖVER en 172:a.
Edit: jag tycks även behöva mer pengar på kontot. Ni väljer själva hur ni kan hjälpa till här.
God jul.
Är den lika tung som jag misstänker att den är?Testade den på P-Day 2022. Har alltid gillat den men bestämde mig där och då att jag ska ha en 172 någon dag Den är riktigt bra
Ja, tyngre än en stålbettarini. Men det gillade jag, kändes ordentligÄr den lika tung som jag misstänker att den är?
Visst är Tantalum lika tungt el kanske tom tyngre än guld?Ja, tyngre än en stålbettarini. Men det gillade jag, kändes ordentligt
Tantal är tyngre än 18k guld, men lättare än 24k guld.Visst är Tantalum lika tungt el kanske tom tyngre än guld?
Kan inte riktigt se på bild eller här om det är platt kristall glas eller dome form? Men det kanske med få undantag bara är 1950 modellerna som har dome?2025 kommer i september. Jag skrev upp mig på listan
Det är kupat glas på denKan inte riktigt se på bild eller här om det är platt kristall glas eller dome form? Men det kanske med få undantag bara är 1950 modellerna som har dome?
Den har 1950-boett, det är inte en Bettarini.Kan inte riktigt se på bild eller här om det är platt kristall glas eller dome form? Men det kanske med få undantag bara är 1950 modellerna som har dome?
Den är fan magisk! Fick möjligheten att prova den i Paris under P-day. Makalös!Jag BEHÖVER en 172:a.
Edit: jag tycks även behöva mer pengar på kontot. Ni väljer själva hur ni kan hjälpa till här.
God jul.
Aka den enda snygga Paneraien m blå visare. Kan swisha ett bidragJag BEHÖVER en 172:a.
God jul.
Den är fan magisk! Fick möjligheten att prova den i Paris under P-day. Makalös!
Aka den enda snygga Paneraien m blå visare. Kan swisha ett bidrag
Låter som en idé. Var är du? Är i Tandådalen själv.Gott nytt alla Paneristi
Imorgon blir det en tur över till Trysil i hopp om lite bättre åkning.
Högfjället ligger vår stora i.Låter som en idé. Var är du? Är i Tandådalen själv.
Bästa inlägget hittills i år
Grattis till bästa klockan!
Stort grattis! Riktigt bra den där