• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

6ec9b525757507536115274a44c6946d.jpg
Fick mitt nya snöre från Di Stefano idag. [emoji1]

Hej

Sedan jag sålde min förra panna känner jag mig lite halv på nåt sätt. Nu har jag spanat in en 564, men jag hade gärna provat hur det känns med det platta glaset och nya verket.

Så till min fråga, är det möjligtvis nån i Göteborgsområdet som sitter på en 560,561,562,563,564 eller 590 man hade kunnat klämma lite på? annars får det vänta till nästa Stockholmsresa :(

Det ligger en öl i potten :)

Hej

Sedan jag sålde min förra panna känner jag mig lite halv på nåt sätt. Nu har jag spanat in en 564, men jag hade gärna provat hur det känns med det platta glaset och nya verket.

Så till min fråga, är det möjligtvis nån i Göteborgsområdet som sitter på en 560,561,562,563,564 eller 590 man hade kunnat klämma lite på? annars får det vänta till nästa Stockholmsresa :(

Det ligger en öl i potten :)

Det platta glaset är en myt. Det saknar dock de distortioner man fick på 111:an osv, och det är antagligen mindre konkavt också - men inte platt :)

Tillbaka
Topp