Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är detta för modell?
Ping MickeG
Självklart!Kom igen nu Weasel, bjussa på lite bilder
Google släng dig i väggen!!!!Det är en ny special edition som annonserades 2014 och bara säljs av butiken i Florens - märkligt nog har de döpt den till PAM 001Q. Den kommer med ETA verk, 4 rader text och finns i 159 ex.
Inte att blanda ihop med gamla 001.
Hehe, något såntInsikt är första steget mot tillfrisknande Weasel...
En 45mm Radiomir bygger mindre på höjden, är det det du tänker på?
Du behöver ha en agentklocka för att fota obemärkt [emoji14]Min stolsgranne på flyget hem från Kastrup igår bar en PAM090 om jag inte såg fel. Frugan hans bar en Rolle men jag såg bara länken...
De skulle upp och bo på Ishotellet... Idioter...
Gubben bytte plats efter ett tag. Tror inte han vågade låta frun sitta bredvid mig hela vägen...;-) Förmodligen trodde han att jag försökte ta bild på ngt helt annat än klockor Jag som tyckte att jag smög så bra...
Min stolsgranne på flyget hem från Kastrup igår bar en PAM090 om jag inte såg fel. Frugan hans bar en Rolle men jag såg bara länken...
De skulle upp och bo på Ishotellet... Idioter...
Gubben bytte plats efter ett tag. Tror inte han vågade låta frun sitta bredvid mig hela vägen...;-) Förmodligen trodde han att jag försökte ta bild på ngt helt annat än klockor Jag som tyckte att jag smög så bra...
Ngt säger mig att jag kommer ha ett nytt strap på denna efter lunch...
Kan det möjligen bli ett "Kanvas"...?
Hehe, något sånt
Exakt, boetthöjden mer än storleken i diameter är det jag tänker på..
Compiss var också så god att informera om PAM512 existens vilket har lett till frenetiskt bild-googlande sedan igår, nästan så jag måste klämma på en snart
Har två band, dock inte svarta...https://klocksnack.se/threads/läderremmar-passande-panerai-bla-24mm.34532/Pannan tillbaka på armen igen. Körde den konstant förra veckan när den var ny, men var tvungen att varva lite m 1675:an å Heuern när jag var tillbaka i verkligheten igen efter sportlov.
111:an känns så här efter lite längre stund helt ok! Man vänjer sig snabbt med storleken/höjden/tyngden. Känns inte alls så otymplig längre och att byta mellan den och vintage Rolex eller Heuer (som ju är mitt favoritgift) känns helt ok. Pannan får stanna ett tag till och vara med i rotation m mina vintagepjäser. Trots att den varken är gammal eller på rasslig länk...
Bara att börja handla band nu då... Behöver ett svart m ljusa sömmar...
Kolla även pam337Hehe, något sånt
Exakt, boetthöjden mer än storleken i diameter är det jag tänker på..
Compiss var också så god att informera om PAM512 existens vilket har lett till frenetiskt bild-googlande sedan igår, nästan så jag måste klämma på en snart
Har två band, dock inte svarta...https://klocksnack.se/threads/läderremmar-passande-panerai-bla-24mm.34532/
Är ute efter ett tunnare, ca 3 mm som inte är stoppat, utan en rak rem likt bilden, mjukt och slitet.. Något som finns, eller kan skapas?Jag har lite olika svarta läder hemma, jag skickar ett PM Rock_N_Ron
drar pm till digExakt som på bilden blir svaret nej men jag har oljegarvade läder som uppfyller dina kriterier i övrigt.
Mmmm... Så här års saknar man ju solbrännan att matcha sandfärgen med.Så här tillbringade jag lunchen.. Tack för lunchsällskap och strap AW!!
Måste nog ha ett grönt också Anders...
Därav önskan om ett grönt också!! Men lugn bara, brännan kommer!!!M
Mmmm... Så här års saknar man ju solbrännan att matcha sandfärgen med.
Vita pannor is the shit, kolla in den här bomben. 5218-207/A
Vita pannor is the shit, kolla in den här bomben. 5218-207/A
Hahahaha"Det kostar pengar Mats, du vet..."
Grym den där som så många andra pre-V, nästa köp Micke?