• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Beställde några straps från Strapware förrr-förra helgen. Verkar ta, ursäkta uttrycket, pisslång tid..
Beställde tom ur deras färdiga sortiment o vare sej fått reda på hur lång tid det tar eller nåt tracking nr.
Nån mer som fått vänta länge på sin order därifrån??
Känner igen det där från när vi beställde... tjata på dem

Har bytt jobb och av någon anledning är jag inte alls pannasugen, inte för den del något klocksugen alls :(

känns som att "fin"klocka är totalt overkill
Karaktären på jobb, arbetsuppgifter, miljön :(

Har haft på mig min kvartsare nästan hela tiden
Illa! Tror dock det bara är en temporär fas, suget kommer tillbaka..
Nu är kanske inte alltid en 47mm-Panna det mest naturliga valet i ditt jobb med tillhörande klädsel, men screw that!
Det är ju då du ska upp och owna skiten med Panna på armen :D

Illa! Tror dock det bara är en temporär fas, suget kommer tillbaka..
Nu är kanske inte alltid en 47mm-Panna det mest naturliga valet i ditt jobb med tillhörande klädsel, men screw that!
Det är ju då du ska upp och owna skiten med Panna på armen :D

Vi får hoppas på det! Fick en ond tanke igår att jag säljer av allt och köper en sportbil istället.
Jag sitter som sagt på IT-sidan nu, verksamheten där jag är har kärnverksamhet i klädesbranchen :D

Jag får välja wear it with pride

image.jpeg

Som vanligt trevlig service på krons. Med risk för att någon av er kniper denna raritet så bjuder jag på ett ws. Och ja, lika snygg i verkligheten som på bild. Texten på tavlan är inte till nackdel för utseendet :).
Edit: 673

Senast ändrad:
Måste tyvärr erkänna att Panerai är lite fula (alltså inte utseendemässigt :D).. Ta en 372:a och byt text på tavlan, släpp den i lite färre ex och vips klämmer vi ut 20 lök extra för den..

Måste tyvärr erkänna att Panerai är lite fula (alltså inte utseendemässigt :D).. Ta en 372:a och byt text på tavlan, släpp den i lite färre ex och vips klämmer vi ut 20 lök extra för den..
Nja, riktigt så är det väl inte även om jag förstår din poäng :)

Nyare verk i 673 (dubbla bryggor, heter det så?) och andra visare!

Skulle ta emot att betala 100 kakor för en 673.. Men smakar det så kostar det, 673 är sjukt snygg.

Utan att vara superinsatt får jag intrycket av att de som bestämmer saker och ting hos Panerai inte riktigt har alla hästarna i stallet. Känns som att man ofta sätter orimliga listpriser på sina modeller, för att sedan sänka de, ibland flera gånger. Sen har säkert deras main-målgrupp en bättre ekonomi än mig också, och kanske inte har någonting emot att betala lite extra för att vara först.

Senast ändrad:
Skulle ta emot att betala 100 kakor för en 673.. Men smakar det så kostar det, 673 är sjukt snygg.

Utan att vara superinsatt får jag intrycket av att de som bestämmer saker och ting hos Panerai inte riktigt har alla hästarna i stallet. Känns som att man sätter ofta orimliga listpriser på sina modeller, för att sedan sänka de, ibland flera gånger. Sen har säkert deras main-målgrupp en bättre ekonomi än mig också, och kanske inte har någonting emot att betala lite extra för att vara först.
Det som irriterar mig mest med Panerai är att de helt utan förvarning kan få för sig att göra 100/1000 till av en LE om den säljer bra. Kul när man lagt 100 lök på något man trodde skulle vara lite unikt :(

Tillbaka
Topp