Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det finns en 40 mm några inlägg upp. PAM048. @OliNi som har 44mm
Hur känns de vs en rolex sub i storlek
Gillar 512 men samtidigt känns ju kronskyddet lite som en grej man ska ha
Dock rädd för storleken
Jag tycker Luminor Due är schysst som 42mm. Kanske inte den ultimata sommarklocka med 30wr, men den skulle passa riktigt schysst till suit!Kanske får bli sommarklocka då
44mm
Sandwich
Så tunn som möjligt
Är det 510 som gäller då?
Det finns en 40 mm några inlägg upp. PAM048. @Oli
Jag tycker Luminor Due är schysst som 42mm. Kanske inte den ultimata sommarklocka med 30wr, men den skulle passa riktigt schysst till suit!
Efter den GTG är kanske allt under 47 mm för litet?Kollat lite på den men efter en gtg med @Palenkovich så inser jag att de kanske ska ha lite size
Annars är 512 fin men dressare har jag gott om
Efter den GTG är kanske allt under 47 mm för litet?![]()
Någon som kan identifiera det här fina armbandet? (Jag har frågat han som äger klockan, men inget svar...) Är det ett OEM? Det är det nog inte va?
Det här är för övrigt en 531, som jag hade haft om jag hade varit rik + utan fru.
![]()
Vet ej om bandet är oem, men det ser ut så.Någon som kan identifiera det här fina armbandet? (Jag har frågat han som äger klockan, men inget svar...) Är det ett OEM? Det är det nog inte va?
Det här är för övrigt en 531, som jag hade haft om jag hade varit rik + utan fru.
![]()
Hirsch distressed tuscan leather?Någon som kan identifiera det här fina armbandet? (Jag har frågat han som äger klockan, men inget svar...) Är det ett OEM? Det är det nog inte va?
![]()
Jag tycker stickningen ser lika fauxpatina ut som urtavlan och det trodde jag inte de hade på bruna OEM.Utan att veta skulle jag ha gissat på OEM. Varför tror du inte att det är det?
NästanHirsch distressed tuscan leather?
Värt ett gissningsförsök
Ingen aning utan spaningNågon som kan identifiera det här fina armbandet? (Jag har frågat han som äger klockan, men inget svar...) Är det ett OEM? Det är det nog inte va?
![]()
Ja det är ju lite så det känns.Ingen aning utan spaningDet skulle kunna vara ett absolutamente som sprayats med mockaspray. Bara en gissning.
Detta är iaf OEM buffalo inte helt olikt iaf. Har dock inte koll på 531Någon som kan identifiera det här fina armbandet? (Jag har frågat han som äger klockan, men inget svar...) Är det ett OEM? Det är det nog inte va?
![]()
531 kommer med vanliga svarta lädret+ gummit. Så det är inte ett medföljande band iaf. Är väldigt likt det du postade![]()
![]()
Detta är iaf OEM buffalo inte helt olikt iaf. Har dock inte koll på 531![]()
Jag tycker stickningen ser lika fauxpatina ut som urtavlan och det trodde jag inte de hade på bruna OEM.
Vet du om det är mocka eller nubuck/ruggad framsida? Jag tycker det är snyggt. Snyggare än absolutamente om jag får säga vad jag tycker, iaf vintertid.Ja det är ju lite så det känns.
Det är inte mitt och han som äger det får jag inte tag på, därför frågar jag här.Ah ok. Ingen märkning på insidan?
Pics or it didn't happenHelt meningslöst inlägg men fick ett bättre gäng repor i bezelen idag på min kära 233a. Ser ut som jag har fått en high five av en hamster. Blev lite förvånad men jag tar det som en man![]()
Hamster...Pics or it didn't happen![]()