• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

359 på MIL OEM Canvas, tycker det funkar !
image.jpg

Fick ett litet tiominutersfönster när frugan och barnen tog en snabbfika i PK-huset. Har inte provat Due än, så kastade mig snabbt som blixten in på Krons för att testa den som fanns inne, 676. Väldigt fin, satt jäkligt bra.

IMG_7513.JPG

Tror dock att om jag nu ska ge mig på en Panerai som dressare, är det ändå 512/13 alt. 574/75 som gäller, åtminstone med tanke på att jag redan har (och alltid kommer ha) "vanlig" Luminor också.. Blir en roligare kontrast om inte annat..

IMG_7517.JPG

Senast ändrad:
Någon som kan identifiera det här fina armbandet? (Jag har frågat han som äger klockan, men inget svar...) Är det ett OEM? Det är det nog inte va?

Det här är för övrigt en 531, som jag hade haft om jag hade varit rik + utan fru. :)
IMG_1325.jpg

Någon som kan identifiera det här fina armbandet? (Jag har frågat han som äger klockan, men inget svar...) Är det ett OEM? Det är det nog inte va?

Det här är för övrigt en 531, som jag hade haft om jag hade varit rik + utan fru. :)
IMG_1325.jpg

Utan att veta skulle jag ha gissat på OEM. Varför tror du inte att det är det?

IMG_1325.jpg
Ingen aning utan spaning :) Det skulle kunna vara ett absolutamente som sprayats med mockaspray. Bara en gissning.

Helt meningslöst inlägg men fick ett bättre gäng repor i bezelen idag på min kära 233a. Ser ut som jag har fått en high five av en hamster. Blev lite förvånad men jag tar det som en man :D

Tillbaka
Topp