Snyggt!, funderar på detta faktiskt
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt!, funderar på detta faktiskt
![]()
Haha vi får se, jag är en shop a holic, betyder inte att jag är game igen (än)@MaziK och vipps var klockkänslan tillbaka igen?![]()
Men snartHaha vi får se, jag är en shop a holic, betyder inte att jag är game igen (än)![]()
Oväntat bra den där faktiskt!
Säg som det är, du ville bara ha lite uppmärksamhet!Haha vi får se, jag är en shop a holic, betyder inte att jag är game igen (än)![]()
Klart han ville, lite smek och gull, who can blame himSäg som det är, du ville bara ha lite uppmärksamhet!![]()
Tack!Oväntat bra den där faktiskt!
Nej på fullt allvar är helt offSäg som det är, du ville bara ha lite uppmärksamhet!![]()
Skämtade baraNej på fullt allvar är helt off
ni får komma och jobba med mig grabbar, CIO:n kör Rolex och IWC!Skämtade baraFörstår dig, blir så ibland. Jobbar själv inom IT och kan säga att jag är den enda på min avdelning med ett klockintresse.
Smek.. kläm... pussar.. kramar... seså kom igång nuNej på fullt allvar är helt off
Jag försökte även jag för 4-5 månader sen...Var på Nymans igår och fick kika lite i deras Paneraibibel. Frågade lite diskret om jag fick köpa den, men det fick jag inteEn sån skulle man vilja ha hemma, alla modeller mellan 1997 och 2016 var med, och det stod specificerat exakt de har ändrats genom åren. Det stod bland annat att S-serien (2016) av PAM372 kommer med ett nytt case och safirglas (nya caset förmodligen för att safirglaset ska passa), något för dig kanske @Torsten , om du inte snöat in dig på 673
![]()
Jävligt salt den där, tänk va en liiiten detalj kan göra så mkt!416 på Assolutamente![]()
Japp, det är i detaljerna det avgörs vilken som är den coolaste reffen.Jävligt salt den där, tänk va en liiiten detalj kan göra så mkt!
Ja för den detaljen är typ det sämsta på många referenser....Japp, det är i detaljerna det avgörs vilken som är den coolaste reffen.
Tänk om de ex. skulle ta bort "8 days" från alla modeller. Skulle öka minst 17% i värde![]()
Japp. Utan det på min 610 hade jag endast haft avsaknad av sandwich att klaga på.Ja för den detaljen är typ det sämsta på många referenser....
Mmm men det italienska ska vi inte ge oss på att ta bortJapp, det är i detaljerna det avgörs vilken som är den coolaste reffen.
Tänk om de ex. skulle ta bort "8 days" från alla modeller. Skulle öka minst 17% i värde![]()
Generellt brukar italiensk text skapa obalans i tavlanMmm men det italienska ska vi inte ge oss på att ta bort![]()
Måste säja att jag really like that tavla å visare
Fortfarande nöjd misstänker jagGodkväll. 005.
![]()
![]()
Absolut! Nästan bättre än väntat.Fortfarande nöjd misstänker jag
Tack! Det är ref 632Måste säja att jag really like that tavla å visare. Skulla man haft på min 005:a
![]()