• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

:p, funderar på detta faktiskt

Screenshot_20161222-085017.png
Snyggt!

Var på Nymans igår och fick kika lite i deras Paneraibibel. Frågade lite diskret om jag fick köpa den, men det fick jag inte :rolleyes: En sån skulle man vilja ha hemma, alla modeller mellan 1997 och 2016 var med, och det stod specificerat exakt de har ändrats genom åren. Det stod bland annat att S-serien (2016) av PAM372 kommer med ett nytt case och safirglas (nya caset förmodligen för att safirglaset ska passa), något för dig kanske @Torsten , om du inte snöat in dig på 673 :p

Var på Nymans igår och fick kika lite i deras Paneraibibel. Frågade lite diskret om jag fick köpa den, men det fick jag inte :rolleyes: En sån skulle man vilja ha hemma, alla modeller mellan 1997 och 2016 var med, och det stod specificerat exakt de har ändrats genom åren. Det stod bland annat att S-serien (2016) av PAM372 kommer med ett nytt case och safirglas (nya caset förmodligen för att safirglaset ska passa), något för dig kanske @Torsten , om du inte snöat in dig på 673 :p
Jag försökte även jag för 4-5 månader sen...

Tillbaka
Topp