• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Visste att ångern skulle vara grav.....

Screenshot_20170127-180148.jpg

Screenshot_20170127-175857.jpg
Stort jävla grattis mannen!!:)

Deal or no Deal ?
Var på LW igår och fick följande erbjudande : 359 i inbyte för 40k och en ny 422 för 79k = 39k
Vad tycker ni fair deal eller ska jag behålla 359an?
Tacksam för kommentarer !

Deal or no Deal ?
Var på LW igår och fick följande erbjudande : 359 i inbyte för 40k och en ny 422 för 79k = 39k

Hur är ålder och skick på din 359?
Vid en första anblick känns det som du borde kunna få ner mellanskillnaden lite.
Jämförde bara priser mellan de två på nätet och så mycket bör det inte skilja i mina ögon.

Deal or no Deal ?
Lät sådär faktiskt. Fair deal känns tveksamt. De kommer tjäna 12-15' på din 359 och gör säkert runt 14-15' på 422.

Tycker generellt att de flesta dealers är lite "sviniga" men förstår att dom måste gå runt liksom. Däremot att betala kattskit o sen kräva guld känns bara osmakligt. Finns ju några fåtal trevliga dock tack o lov som tex @Gripenbro.se som jag gärna gör en deal med igen:)
Nog om detta nu, släng ut din Pam359 till ett bra pris o börja jaga en beggad Pam422 så ska du se att du gör en betydligt bättre affär @Johan_C !!!
O hojta till om du vill ha hjälp att leta;)

Okej, här kommer en standardfråga, men jag har verkligen inte lyssnat ordentligt tidigare varv... De däringa 2-3 bandmakarna i den här tråden, kan de ge sig tillkänna med länk till någon form av urval? ;-)

Tillbaka
Topp