• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vesper

Rolex
Touchdown :)

IMG_2632.JPG
 
D

Deleted member 4412

Guest
Låg o slösurfade i natt o fasta helt oväntat för vittavlade Pannor. Kände ett starkt sug o en varm känsla i magen (VILL HA känslan haha). De ser ju tyvärr så himla trista ut på svarta straps (som de flesta andra Pannor tyvärr) men på ett asso' eller brunt oem-gummi, wow! Perfekt sommardinka:)
Vet ju att @m8rt har en Pam630 (as-grym btw), men finns det flera här? Ref 113,114, 660 för att nämna några..
När det kommer till vittavlade känner jag att moore-is-moore, text, indext, siffror osv gör tavlan bara coolare..
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Låg o slösurfade i natt o fasta helt oväntat för vittavlade Pannor. Kände ett starkt sug o en varm känsla i magen (VILL HA känslan haha). De ser ju tyvärr så himla trista ut på svarta straps (som de flesta andra Pannor tyvärr) men på ett asso' eller brunt oem-gummi, wow! Perfekt sommardinka:)
Vet ju att @m8rt har en Pam630 (as-grym btw), men finns det flera här? Ref 113,114, 660 för att nämna några..
När det kommer till vittavlade känner jag att moore-is-moore, text, indext, siffror osv gör tavlan bara coolare..
Jag tror någon har en 1523 också...
 
D

Deleted member 4412

Guest
Det var ju lite så jag resonerade. Jag plockade fram samtliga vit-tavlade med ecrufärgade visare, dvs. 630, 655, 660 och 1523 va? Och högg på den billigaste.
Som sagt, vittavlade Pannor SKA ju va lite plottriga o jag älskar den blåa OP loggan. Jag skulle vilja köra med ett dark blue oem alligator vilket jag trots intesivt googlande inte hittat en enda bild på. Faktiskt inte en enda vittavlad Panna med mörkblått alligator..
Skulle ju va skitnice!
image.png
 
Topp