Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
422Hmmm, inget lätt val inte !
422
![]()
372
![]()
Båda klockrenaHmmm, inget lätt val inte !
422
![]()
372
![]()
Vanlig service eller några problem ?Nyss uthämtad från service. Skönt att ha den på handleden igen
![]()
Vanlig serviceVanlig service eller några problem ?
Helt sjukt!![]()
![]()
![]()
Nu har den landat! 47mm blå kärlek![]()
Grattis!![]()
![]()
![]()
Nu har den landat! 47mm blå kärlekse fler bilder på watchesoftranan på instagram
Grymt läckert band!![]()
Köpte ett svart/grått nubuck alligator av Peter.watchacc med "aged ivory" (ännu ett namn för ecru, dirty, sand, etc.) stygn. Jag är mycket imponerad så här långt och kan tänka mig att beställa ett "gold nubuck alligator", a.k.a. JV-KOPIA, snart.
Tillägg: Jag har visst en smutsig klocka...
FI FAAAN VAD RÄTT att det blev den du landade i! Nu jävlar dyker du upp på nästa Panerai-gtg vi kör!![]()
![]()
![]()
Nu har den landat! 47mm blå kärlekse fler bilder på watchesoftranan på instagram
Absolut. Skicka ett PM när det är dags så ska vi seFI FAAAN VAD RÄTT att det blev den du landade i! Nu jävlar dyker du upp på nästa Panerai-gtg vi kör!
Riktigt riktigt grym. Gratulerar! Väl vågat!![]()
![]()
![]()
Stort grattis. Sjukt bra den där.![]()
![]()
![]()
Äckligt Snygg![]()
![]()
![]()
Insane, grattis!!![]()
![]()
![]()
Uppgraderar min tidigare kommentar, helt jävla fucking galet insane! Stort tack för att du drog in en sådan extrem klocka i tråden och vi ser verkligen fram emot att ha dig med på nästa GTG!![]()
![]()
![]()
Båda klockrenaPlexi vs Safir, base vs subsekund. Sen har 422 PR indikator (med lume!!!) på baksidan, magiskt. Önskar min 372 hade det.
![]()
Korrekt - P3000 verket är inte lika tjock som P3001 vilket betyder att 372 sitter lite lägre. Sen är 422 märkbart tyngre än 372 (iaf då vi pratar 372 med plexi) för safirglaset och troligen urverket också då.Jag med - OM(!) och bara om, det inte hade varit på bekostnad av tjockleken. (Vilket det är om jag inte har fel).
Nu har den landat! 47mm blå kärlek
Om jag får kalla din förra klocka för ett provligg med fienden, måste detta vara något i hästväg? Ett stort grattis!![]()
![]()
![]()
Jag anser att en Panerai ska vara tydlig och inte plottrig. Jag klarar verkligen inte av 88:an.Går själv och funderar på att åter köpa en Pam 088 GMT som jag haft tidigare och sålde vid ett svagt ögonblick. Har dock börjat snegla även på andra modeller och fastnat för en Pam 590 8 Giorni Brevettato. Vad tycker ni? vilken tror ni håller bäst andrahandsvärde jag har en ide om att låta den gå vidare till min yngre son en vacker dag. Har sedan tidigare en annan klocka som min äldste son har önskat få överta.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Går själv och funderar på att åter köpa en Pam 088 GMT som jag haft tidigare och sålde vid ett svagt ögonblick. Har dock börjat snegla även på andra modeller och fastnat för en Pam 590 8 Giorni Brevettato. Vad tycker ni? vilken tror ni håller bäst andrahandsvärde jag har en ide om att låta den gå vidare till min yngre son en vacker dag. Har sedan tidigare en annan klocka som min äldste son har önskat få överta.![]()
![]()
Hur mycket vill du ha för den och hur är skicket?Utan tvekan 590, den är väldigt mysig..att jag sedan har en sådan att sälja för ett riktigt bra pris är ju med ett plus![]()
https://klocksnack.se/threads/panerai-590-mot-rolex-prisbump.67582/Hur mycket vill du ha för den och hur är skicket?
Men smurf på dig också
Ser väldigt bra ut men jag finns i Stockholm och jag ska till Italien snart och där kan jag får än bättre pris via de kontakter jag har. Återkommer om det skulle skita sig!