Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Medhåll!Men tycker fan vi borde köra en spontan paneraigtg snart! Behöver inte vara värsta uppstyrt, en enkel AW någonstans kan funka. Saknar ju er grabbar!![]()
Absolut, har tänkt detsamma. Nån liten sammanslutning måste vi ju prestera innan ledigheterna.Men tycker fan vi borde köra en spontan paneraigtg snart! Behöver inte vara värsta uppstyrt, en enkel AW någonstans kan funka. Saknar ju er grabbar!![]()
Jag är på !Men tycker fan vi borde köra en spontan paneraigtg snart! Behöver inte vara värsta uppstyrt, en enkel AW någonstans kan funka. Saknar ju er grabbar!![]()
Mycket bra början!Då ska man testa på panerai träsket ett tag då!
Första pannan för mig
![]()
Aah, är mycke nöjd!Mycket bra början!
Kolla min 416 på RubberB längre upp på sidan.Aah, är mycke nöjd!
Om någon har ett panerai gummi över så får ni gärna hojta till![]()
Nice!Kolla min 416 på RubberB längre upp på sidan.
Du borde helt klart köra på RubberBAah, är mycke nöjd!
Om någon har ett panerai gummi över så får ni gärna hojta till![]()
Gillar "officine panerai" texten på deras gummi. Lite ful-snyggt sådär.Du borde helt klart köra på RubberB
Mycket skönare och snyggare än panerai original
![]()
Tycker RubberB är mycket snyggare, den sluter tätt mot boetten, vilket även gör det mycket skönare att bära.Gillar "officine panerai" texten på deras gummi. Lite ful-snyggt sådär.
Är rubber b mycket bättre eller?
Ser riktigt fin ut, vad är det för modell?
Okej, ska fundera lite.Tycker RubberB är mycket snyggare, den sluter tätt mot boetten, vilket även gör det mycket skönare att bära.
Tack! Det är en PAM00312Ser riktigt fin ut, vad är det för modell?
hahah nu är det ju tur att de flesta vet vad du talar omOkej, ska fundera lite.
Ingen runt Gbg som har nåra gummin så man kan testa?![]()
Public Service Announcement - Krons har några riktigt fina pjäser inne inkl. ett gäng special editions. Jag var tvungen att prova.
![]()
673 och 442
![]()
662
![]()
685
![]()
424
![]()
616
har för mig att det ligger runt hundringen +/-5 kMinns du listpriset på 662?
Nej, jag minns inte vad det stod på den, men ... snubben jag pratade med på Krons sa att de ska lägga upp alla special editions de har inne på hemsidan, så att informationen faktiskt kommer ut utanför de som råkar trilla förbi butiken.Minns du listpriset på 662?
Okej, ska fundera lite.
Ingen runt Gbg som har nåra gummin så man kan testa?![]()
självklart har man båda, men original får agera lådvärmareHåller inte alls med, original gummi ska det va!
självklart har man båda, men original får agera lådvärmare
Hör att du inte provat RubberBDå gör du tyvärr fel![]()
€9500 tror jag..Minns du listpriset på 662?