Du har en förkärlek att sabba dina ur med fula band @StarMan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du har en förkärlek att sabba dina ur med fula band @StarMan
Vafalls?! Inget slår ju ett grönt canvas på Pannan sommartid!Du har en förkärlek att sabba dina ur med fula band @StarMan
TackarSnyggt!!
Det räckerVafalls?! Inget slår ju ett grönt canvas på Pannan sommartid!
Vad rekommenderar herrn istället? (Har bara ett gummi med på resan som ombyte)
@StarMan du är förlåten
605 på "väv". Skymningsljus är klurigt.
Ska jag tolka det här som en indirekt förolämpning? Har den alltid mysiga Paneraitråden börjat svikta?@StarMan du är förlåten
Nej tolka det inte så.Ska jag tolka det här som en indirekt förolämpning? Har den alltid mysiga Paneraitråden börjat svikta?
Jaså, sorry! Svårt att tolka intern jargong per skriftVar bara ett dåligt försök att skämta med Starman, förlåt Paneraikamrater.
Jag känner inte @Asplund eller vinner något alls på det här, men denna måste ni ju fasen köpa!
https://klocksnack.se/threads/panerai-luminor-pam590-”8-giorni-brevettato”-2017-prisjustering.76089/
Har nämnt det tidigare; 590 ligger omotiverat lågt och är omotiverat svårsåld på KS. Jag har upplevt det, @Compiss , du och även andra..Håller med
Tråkigt att den inte går snabbare då jag själv anser att priset är mer än bra
Har nämnt det tidigare; 590 ligger omotiverat lågt och är omotiverat svårsåld på KS. Jag har upplevt det, @Compiss , du och även andra..
Har nämnt det tidigare; 590 ligger omotiverat lågt och är omotiverat svårsåld på KS. Jag har upplevt det, @Compiss , du och även andra..
Pam590 är grym tycker jag! Helt opartiskAa jävligt skumt då den är helt galet bra!
Har några som är intresserade men ingen som tryckt på köp
Aa jävligt skumt då den är helt galet bra!
Har några som är intresserade men ingen som tryckt på köp
Tveklöst. Synnerligen lyckad modell.Pam590 är grym tycker jag! Helt opartisk
Nä, men den känns som en ruggigt bra instegs panna.
Pang för pengen.
Så är det. Jag hade gärna köpt @Asplund s 590 då jag faktiskt saknar den jag hade en kort tid. Riktigt grym men vet att den inte är helt lättsåld dagen jag vill sälja.Har nämnt det tidigare; 590 ligger omotiverat lågt och är omotiverat svårsåld på KS. Jag har upplevt det, @Compiss , du och även andra..
Svårt att kalla det en instegspanna tycker jag. Den kan vara livstidspannan utan problem.Pam590 är grym tycker jag! Helt opartisk
Nä, men den känns som en ruggigt bra instegs panna.
Pang för pengen.
Mycket fint matchat!Fru + Ferrari