Nej, på 2-åring i knät.Det var ju öppet mål. Dags att skylla den dåliga synen på åldern?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej, på 2-åring i knät.Det var ju öppet mål. Dags att skylla den dåliga synen på åldern?
Köpte en sån här, undrar om jag kommer tänka fan borde köpt en Panna......Problemet är att när man väl köper något annat tänker man bara : "fan, jag kunde ju köpt en Panna istället..."
Klart du kommer göra! Du får en skitfin Panna för Musse-pengarna.Köpte en sån här, undrar om jag kommer tänka fan borde köpt en Panna......
![]()
Akta så jag inte anmäler ditt inlägg.Köpte en sån här, undrar om jag kommer tänka fan borde köpt en Panna......
![]()
Var ju en som lyckades få tag på en i Firenze boutiquen bara några veckor sen . Verkar som att alla inte sålts ännu . Sen lär de väl inte släppa de till vem som helst, men du är väl ganska tight med de där?Önskar fortfarande att jag borde köpt 690:an när jag kunde
Nice! Klart du måste matcha nya fräsiga bilen med en ny fräsig Panna!Köpte en sån här, undrar om jag kommer tänka fan borde köpt en Panna......
![]()
Nej nu har jag googlat mig fram till slutsatsen att klockan är fejk. 84% säker.Stötte på denna hos en handlare idag
![]()
Haha hur kom du fram till 84% ?Nej nu har jag googlat mig fram till slutsatsen att klockan är fejk. 84% säker.
Akta så jag inte anmäler ditt inlägg.
Stort grattis!!! Nöjd? Vilken motor blev det?
Var ju en som lyckades få tag på en i Firenze boutiquen bara några veckor sen . Verkar som att alla inte sålts ännu . Sen lär de väl inte släppa de till vem som helst, men du är väl ganska tight med de där?
Behöver pengarna till soppaNice! Klart du måste matcha nya fräsiga bilen med en ny fräsig Panna!![]()
Jag älskar bilder iafOm någon har missat trots 524262 bilder så... 722
![]()
Den är grym den där ! Mailade Panerai och frågade om de kunde skicka bibeln med alla referenser mellan 96 och 2016.. De skickade den dubbeln iställetFick en bättre julklapp av en snäll AD
![]()
![]()
![]()
Den är grym den där ! Mailade Panerai och frågade om de kunde skicka bibeln med alla referenser mellan 96 och 2016.. De skickade den dubbeln istället
Sugen på 507?![]()
Köp ett macroobjektiv så vi får se länken från nära hållOm någon har missat trots 524262 bilder så... 722
![]()
Hur nära vill herrn se den, från någon särskild vinkel?Köp ett macroobjektiv så vi får se länken från nära håll![]()
Kör på lite gott och blandat. Gör som proffsen, släpp bara ifrån dig det som blev riktigt bra.Hur nära vill herrn se den, från någon särskild vinkel?
Kör på lite gott och blandat. Gör som proffsen, släpp bara ifrån dig det som blev riktigt bra.
PERFEKT!!Blir ganska trevlig kontrast mellan det ganska rejält borstade mot de polerade delarna. Gillar det mycket trots att jag vet att poleringen troligtvis är känslig.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu planterade du ett frö i mitt huvud...Blir ganska trevlig kontrast mellan det ganska rejält borstade mot de polerade delarna. Gillar det mycket trots att jag vet att poleringen troligtvis är känslig.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu planterade du ett frö i mitt huvud...
Do it! Länken passar bronzon perfekt!Nu planterade du ett frö i mitt huvud...
Do it! Länken passar bronzon perfekt!![]()