Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Spelar ingen roll om du dyker på 3 meters djup eller inte dyker alls. Det är känslan. Känslan av att du har ett verktyg på handleden. Det är den känslan jag älskar. Som sagt, jag kommer aldrig någonsin att bada med min bronzo, men om den hade en WR på 30 meter skulle jag inte köpt den. Kanske fjantigt, men det är så jag funkar.Jag har mest duschat och diskat med den, men det är skönt att veta att det finns kapacitet för ytterligare 997 meter när man snorklar på 3 meters djup. Jag gjorde det i somras och jag kände mig trygg. Jo, den är förbannat bra faktiskt. Tror den klarar en sautering och spika upp tavlor på väggarna med, men jag har inte provat än.
@azcii är Mike HornBestämt date med Mike Horn?
Jo jag håller med.. Har en Breitling Rattrapante som väger nära exakt lika mycket men Paneraien upplevs faktiskt tyngre och betydligt mer gedigen..Den är gryyyyym. Gillade vikten när jag provade den. En Panerai ska kännas tung
Fjantigt är det inte. En känsla är summan av alla förnuftiga argument. Jag gillar också känslan av robusthet. Jag vet att jag också skulle gilla känslan av en due, dock i kostymsammanhang och med en annan känsla, även den positiv. Hittills har ingen Panerai givit mig en negativ känsla, men vissa gillar man lite mer än andra.Spelar ingen roll om du dyker på 3 meters djup eller inte dyker alls. Det är känslan. Känslan av att du har ett verktyg på handleden. Det är den känslan jag älskar. Som sagt, jag kommer aldrig någonsin att bada med min bronzo, men om den hade en WR på 30 meter skulle jag inte köpt den. Kanske fjantigt, men det är så jag funkar.
Häftigt att en så liten detalj som texten på tavlan kan ändra så mycket av känslan i en klocka!Måste skaffa ett grönt Militare strap, borde passa utmärkt!
Så fetttttttt.....Drar en kvällsbild.
Absolut inte, tveka inte ens om du gillar keramiska klockor överlag. Jag tycker de är ascoolaDet står inte så mycket om de keramiska modellerna här på sidan....är det big no no eller?
Allt är GO! Skaffa en så man får chansen att testa den på en grg.Det står inte så mycket om de keramiska modellerna här på sidan....är det big no no eller?
Tycker också de är ascoolaAbsolut inte, tveka inte ens om du gillar keramiska klockor överlag. Jag tycker de är ascoola
Jag tror att ett stort skäl till att vi inte pratar om de modellerna samt sådana med lite fler komplikationer är att många av oss är s.k. base-nördar. Det ska se ut som det gjorde på armen hos attackdykarna förr. Det är verkligen inget fel på de andra klockorna.Det står inte så mycket om de keramiska modellerna här på sidan....är det big no no eller?
Du lyckades fånga ett datumbyte också. Stort!Galen lume på min 392.
359 tror jagSteffo kör Panna på morgonTV. Jag vet att det inte är ovanligt men värt att notera
Någon som vet vilket modell han har?
Jag vet inte så mycket om Steffo, men 359 kan jag en hel del om359 tror jag
Eller är det du som är Steffo?Jag vet inte så mycket om Steffo, men 359 kan jag en hel del om
Nu googlade jag och insåg vem han är. Och nej, det är inte jag. Så många saker där vi är olika, inte ens Clark Kent skulle kunna klä ut sig så bra.Eller är det du som är Steffo?
Kan ej uttala mig om OEM, men har insett att jag nog föredrar 26/22 framför 26/26 generellt. Låter lustigt att detta kommer från en 47mm-panna-lover, men blir lite för bulkigt, tror jag.Expertpanelen, hur upplever ni skillnaden mellan OEM 26/22 kontra 26/26, ska fylla på bandlådan !
Mumma :
http://www.panerai.com/en-us/access...ctions/pnmx005nln.html?ref=PNPAM00673&wid=673
Mvh / Johan