Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En 372a till salu på LW on någon är sugen :
http://www.luxurywatches.se/sv/panerai/luminor-1950-6
Wow, helt underbar, grymt bra kombo med det bandet!
Klart du har, en riktig klocka med lite känsla i, tillskillnad från någon leksaks-playtonaDen har samlat damm i bankfacket, fy vad jag saknat den!
Den är fan riktigt vass alltså!Den har samlat damm i bankfacket, fy vad jag saknat den!
Ha ha Men riktigt skönt att ha en klocka på band igen även om den väger en del också..Klart du har, en riktig klocka med lite känsla i, tillskillnad från någon leksaks-playtona
Den har samlat damm i bankfacket, fy vad jag saknat den!
Köp köp köp!! Passar ju som handen i handsken ihop med dig PP!Den där är så bra att det kliar i klockkontot!
Patek borta, ny blå Sky-Dweller på väg inKöp köp köp!! Passar ju som handen i handsken ihop med dig PP!
Ok! Grattis i förskott då! Antar att vi delar samma klockdjävul, så många fina klockor som flippats alltför fort.. Iaf i mitt fall!P
Patek borta, ny blå Sky-Dweller på väg in
Vet du vad 47mm versionen heter? (Eller någon annan paneraivänn)Du vill ha wirelugs och manuell?
Annars gillar jag personligen både 620(42mm) och 572(45mm)..
Ok! Grattis i förskott då! Antar att vi delar samma klockdjävul, så många fina klockor som flippats alltför fort.. Iaf i mitt fall!
514 om du vill ha de där i större version bara.Vet du vad 47mm versionen heter? (Eller någon annan paneraivänn)
1351?Sexy profile!
Nej göh nej!
Eller ja. Jag ska inte vara så dissig. 1351 är ju en väldigt bra klocka, nästan som en kombo mellan en 1312 och 665 och 422.
Tack, och om jag skulle vilja 514 med kronskydd, vad heter den då? Gillar att den inte är så hög514 om du vill ha de där i större version bara.
Hmmm. Då blir det en Due. Eller nä, för de är max 45mm. Hmmm ... tror inte det finns. 422 är väl närmast, men den är något tjockare än vad du tänkt, fast helt fantastisk.Tack, och om jag skulle vilja 514 med kronskydd, vad heter den då? Gillar att den inte är så hög
Vill du ha datum? Eller varför är det 514 du vill åt?Tack, och om jag skulle vilja 514 med kronskydd, vad heter den då? Gillar att den inte är så hög
TackHmmm. Då blir det en Due. Eller nä, för de är max 45mm. Hmmm ... tror inte det finns. 422 är väl närmast, men den är något tjockare än vad du tänkt, fast helt fantastisk.
Inte helt nödvändigt men en bra komplikation.Vill du ha datum? Eller varför är det 514 du vill åt?
Ok, så för att summera dina önskemål:Inte helt nödvändigt men en bra komplikation.
Men du vet ju, jag är ganska stor så en 47:a bör det vara
Bra sammanfattat, ja, så tänker jag just nuOk, så för att summera dina önskemål:
47mm
Luminor (med kronskydd)
Inte så tjock
Datum