Det tycker inte jagRackarns!
Pannor gör sig riktigt bra i grönt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det tycker inte jagRackarns!
Pannor gör sig riktigt bra i grönt
Ganska precis vad jag tänker (tror jag, inte helt klar ännu)
Jag gillar ju den!! Fan blir dyrt det här....Min är en 372, den har du ju sett många ggr...
I’m back? Med Pam392
Kaffe är gottFår man bjuda på en kopp kaffe ? Skulle gärna vilja klämma på en 42a och se hur den passar. Är grymt sugen själv!
Tänk på att det finns många typer av 42. 392 är en av de tjockare.Får man bjuda på en kopp kaffe ? Skulle gärna vilja klämma på en 42a och se hur den passar. Är grymt sugen själv!
Kanske just därför han vill klämma...Tänk på att det finns många typer av 42. 392 är en av de tjockare.
Noooo, sålt den nu??Goodnight, sweet prince
Nä, blev ingen affär. Köparen försökte pruta ner priset. Får väl stanna ett tag tillNoooo, sålt den nu??
Ah.. Den är för jävla fin. Hade jag haft pengarna över hade jag knipit den!Nä, blev ingen affär. Köparen försökte pruta ner priset. Får väl stanna ett tag till
Helt rätt. Ingen jäkla välgörenhet det härNä, blev ingen affär. Köparen försökte pruta ner priset. Får väl stanna ett tag till
Där blir man ju riktigt sugen!
1,6 ska det vara. 1,4 till radiomir.Vilken storlek ska det vara på skruvmejseln som levereras med min 320, den som sitter i min box är nämligen för stor för skruven i spännet vilket får mig att undra om den bytts ut någon gång?
De kompletterar varandra fint, kan jag berätta.Där blir man ju riktigt sugen!
Enda "abret" är att jag har en 112:a som jag gillar för mycket för att sälja.
Ska försöka tycka synd om dig sen
Jag gillar ju den!! Fan blir dyrt det här....
1,6 ska det vara. 1,4 till radiomir.
Meh, jag som alltid gillar henne. Får nog fundera lite på det...Haha, ja med! Sa till frugan: "funderar på en ny klocka". Hon: "då får du sälja din Panerai"
Jag:
Det var ordentligt mockat. Var har du fått tag på det?Om ni inte visste det så är ljusa mockaband sommarens band
It’s a @MattsDet var ordentligt mockat. Var har du fått tag på det?
Fin ordvits. Fyra poäng.
Om ni inte visste det så är ljusa mockaband sommarens band
Det där är ju frottéhandduk!Det var ordentligt mockat. Var har du fått tag på det?