• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Mellon suger.
Bjuder på lite panna godis
_P2242349-01.jpeg
_P2242365-01.jpeg

Tack har ju länge legat på hanen gällande denna. Är extremt trevlig på handleden!

Ska fixa lite vettiga WS i morgon, precis monterat på accordion gummit, not bad at all även om vanliga gummit också sitter som smidet!

Ok. Vad gör man när en klocka som man hade jagat har anlänt... och den är INTE i "very good condition"!!! :banghead: :rage:
Visst ska den åka tillbaka till säljaren och jag ska få mina pengar tillbaka. Men vad gör man med sina krossade förväntningar och förhoppningar...
Does anybody here have a tissue... Shit också.
Man få trösta sig med lite arkivbilder på våra älskade pannor.

_5032275.JPG
_1223143 copy.JPG
IMG_4081.JPG
_4040925.JPG
_6262724.JPG
_2201227.JPG
_4100946 copy.JPG

Ok. Vad gör man när en klocka som man hade jagat har anlänt... och den är INTE i "very good condition"!!! :banghead: :rage:
Visst ska den åka tillbaka till säljaren och jag ska få mina pengar tillbaka. Men vad gör man med sina krossade förväntningar och förhoppningar...

_5032275.JPG
_1223143 copy.JPG
IMG_4081.JPG
_4040925.JPG
_6262724.JPG
_2201227.JPG
_4100946 copy.JPG
Lider med dig, sista bilden på Radden var fin dock

_5032275.JPG
_1223143 copy.JPG
IMG_4081.JPG
_4040925.JPG
_6262724.JPG
_2201227.JPG
_4100946 copy.JPG
Det där lät sådär, do tell the story?

_5032275.JPG
_1223143 copy.JPG
IMG_4081.JPG
_4040925.JPG
_6262724.JPG
_2201227.JPG
_4100946 copy.JPG
WTF? Vad hände?

_5032275.JPG
_1223143 copy.JPG
IMG_4081.JPG
_4040925.JPG
_6262724.JPG
_2201227.JPG
_4100946 copy.JPG

Tråkigt att höra, du får berätta mer när du bearbetat sorgen lite...

Jag hade ett Ponte vecchio till min 112 (som förövrigt @Moorflax har nu)
Bästa och snyggaste bandet jag har haft, har nu en 233a och letar band i samma stil.
Finns det något substitut eller är det ett PV igen som gäller?

En klocka skall ha datum. Har försökt utan datum men klarade inte ens vecka innan jag blev tokig
En Panerai är inte en vanlig klocka ;)
Panerai är väldigt långt ifrån synonymt med datum på tavlan, även om många modeller (inkl. min Bronzo) har det..

Hade det gjort ont med en 9 istället för small seconds? ;)
I stället för; yes hade gjort ont! Detta är preeeecis som jag vill ha mina Bettarini!

Hade vi snackat 1940- eller 1950-casen, ja då är det en annan femma... I sådana fall helst både och, dvs. Fiddy-upplägg på tavlan..

Panerai är väldigt långt ifrån synonymt med datum på tavlan, även om många modeller (inkl. min Bronzo) har det..

I stället för; yes hade gjort ont! Detta är preeeecis som jag vill ha mina Bettarini!

Hade vi snackat 1940- eller 1950-casen, ja då är det en annan femma...
Fast jag bär hellre en panerai med datum, eftersom jag testat utan och inte trivdes

Hade vi snackat 1940- eller 1950-casen, ja då är det en annan femma...

Det är det som är problemet här, dom skulle kört på 1950 :) Skämt åsido jag är med på hur du tänker!

Tillbaka
Topp