Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mellon suger.
Bjuder på lite panna godis
Referens?Mellon suger.
512Referens?
Sjukt fin ! Referens?Mellon suger.
Det är Kärlekensnummer 512.Referens?
Leica 45/2.8 till MacroVass makro, vad fotar du med?
Lider med dig, sista bilden på Radden var fin dockOk. Vad gör man när en klocka som man hade jagat har anlänt... och den är INTE i "very good condition"!!!
Visst ska den åka tillbaka till säljaren och jag ska få mina pengar tillbaka. Men vad gör man med sina krossade förväntningar och förhoppningar...
Does anybody here have a tissue... Shit också.
Man få trösta sig med lite arkivbilder på våra älskade pannor.
Det där lät sådär, do tell the story?Ok. Vad gör man när en klocka som man hade jagat har anlänt... och den är INTE i "very good condition"!!!
Visst ska den åka tillbaka till säljaren och jag ska få mina pengar tillbaka. Men vad gör man med sina krossade förväntningar och förhoppningar...
WTF? Vad hände?Ok. Vad gör man när en klocka som man hade jagat har anlänt... och den är INTE i "very good condition"!!!
En snygging! Grattis.
Ok. Vad gör man när en klocka som man hade jagat har anlänt... och den är INTE i "very good condition"!!!
Usch, inget datum
Tack och lov, inget datum!Usch, inget datum
En klocka skall ha datum. Har försökt utan datum men klarade inte ens vecka innan jag blev tokigTack och lov, inget datum!
Tack och lov, inget datum!
Hellre utan sekund men med datumHade det gjort ont med en 9 istället för small seconds?
En Panerai är inte en vanlig klockaEn klocka skall ha datum. Har försökt utan datum men klarade inte ens vecka innan jag blev tokig
I stället för; yes hade gjort ont! Detta är preeeecis som jag vill ha mina Bettarini!Hade det gjort ont med en 9 istället för small seconds?
Fast jag bär hellre en panerai med datum, eftersom jag testat utan och inte trivdesEn Panerai är inte en vanlig klocka
Panerai är väldigt långt ifrån synonymt med datum på tavlan, även om många modeller (inkl. min Bronzo) har det..
I stället för; yes hade gjort ont! Detta är preeeecis som jag vill ha mina Bettarini!
Hade vi snackat 1940- eller 1950-casen, ja då är det en annan femma...
Därför det är så bra att bägge varianter finns.Fast jag bär hellre en panerai med datum, eftersom jag testat utan och inte trivdes
En Panerai är inte en vanlig klocka
Panerai är väldigt långt ifrån synonymt med datum på tavlan, även om många modeller (inkl. min Bronzo) har det..
I stället för; yes hade gjort ont! Detta är preeeecis som jag vill ha mina Bettarini!
Hade vi snackat 1940- eller 1950-casen, ja då är det en annan femma...
Fast bara en som är rätt, med datumDärför det är så bra att bägge varianter finns.