Såg det precis!Det finns till bettarini utan fjäderbandstift.
Men 250$ och så tillkommer frakt antar jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Såg det precis!Det finns till bettarini utan fjäderbandstift.
30 bucks!Såg det precis!
Nä. Ingen frakt.Såg det precis!
Wow!!Nästan spam-varning nu på 911, men den är ju så go!
Här en lånad bild med matchy matchy-band.
Perfekt
Mitt läder på 605:an är näst mjukast i min samling. Vinner gör RubberB. De canvas jag har är ganska hårda.Vilka Straps är mjukast? Funderar på Canvas
Eller har ni annat att rekommendera ?
Tack själv, det där blev ju kanonbra!
Som svar på @Miami s fråga, det där bandet är mjukast.
Det är nåt sånt jag är ute efterTack själv, det där blev ju kanonbra!
Som svar på @Miami s fråga, det där bandet är mjukast.
Kan var den grymaste guldaren som gjorts...Den har samlat damm i bankfacket, fy vad jag saknat den!
Tack själv, ser toppen ut! Hoppas du tycker tjockleken blev lagom.
Absolut! Tunt och smidigt, exakt som jag ville ha det.Tack själv, ser toppen ut! Hoppas du tycker tjockleken blev lagom.
Diss. 40mm av den sorten är oproportionerliga.Är det hiss eller diss på denna ? PM049 40mm
Är det hiss eller diss på denna ? PM049 40mm
Agreed. Folk med tunna handleder men som gillar Panerai brukar snegla åt det hållet. Tror dock de skulle bli förvånade över hur bra många pannor åtminstone upp till 44mm ändå funkar på dem..Diss. 40mm av den sorten är oproportionerliga.
Har precis beställt ett av micke. Tack för inspirationenLedsen för bildbombningen men här kommer en sista för idag Trevlig kväll!
Har själv små till normal handled och bråttades med samma frågeställning. Vill ha Panerai men tveksam om man kan bära upp det. Kollade på radiomer 42mm men efter att ha provat radiomer 45mm måste jag säga att dessa är ganska lätt burna även med små handleder. De nya modellerna är förhållandevis smala. Jag föll för pam 619. Kan varmt rekommendera radiomir. Lycka till.Provade en 44 härom dagen. Tyckte den var på tok för stor för mina salta pinnar. Men jag köper om kanske 40an känns för hög?
44an på min arm
Har precis beställt ett av micke. Tack för inspirationen
Radiomir 1940 42mm eller motsvarande Due. Kolla in Panerai.com. Om du vill ha en vit så säger jag 655, jag är nöjd med min.Provade en 44 härom dagen. Tyckte den var på tok för stor för mina salta pinnar. Men jag köper om kanske 40an känns för hög?
44an på min arm
Agreed!!!Kan var den grymaste guldaren som gjorts...
Vet inte, beställde bara ett med mina sparade specs sedan tidigare. Det är ju som att köpa handgjorda skor i London; alla mått finns sparadeSåg att han hade tillverkat ett tvillingband till mitt, slog du till på det?
Vi är många som känner likadant. Viktigt dock att de isf får till proportionerna eftersom 422/372 har ett enormt tjockt glas...Hur länge ska man vara sur över att OP inte tillverkar 422an som en 44mm ref? Har känt mig lätt irriterad över detta faktum länge nu. Så, ville bara skriva av mig lite.