• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Nästan spam-varning nu på 911, men den är ju så go!
Här en lånad bild med matchy matchy-band.

IMG_2247.jpg
Wow!! :hungry::hungry::hungry:

Provade en 44 härom dagen. Tyckte den var på tok för stor för mina salta pinnar. Men jag köper om kanske 40an känns för hög?

44an på min arm
IMG_20180222_1829216.jpg
Har själv små till normal handled och bråttades med samma frågeställning. Vill ha Panerai men tveksam om man kan bära upp det. Kollade på radiomer 42mm men efter att ha provat radiomer 45mm måste jag säga att dessa är ganska lätt burna även med små handleder. De nya modellerna är förhållandevis smala. Jag föll för pam 619. Kan varmt rekommendera radiomir. Lycka till.

Hur länge ska man vara sur över att OP inte tillverkar 422an som en 44mm ref? Har känt mig lätt irriterad över detta faktum länge nu. Så, ville bara skriva av mig lite.
Vi är många som känner likadant. Viktigt dock att de isf får till proportionerna eftersom 422/372 har ett enormt tjockt glas...

Tillbaka
Topp