Jag gillart! Tycker absolut att de funkar.Funkar detta???
Är fan tvek va?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag gillart! Tycker absolut att de funkar.Funkar detta???
Är fan tvek va?
Det går absolut.
Ruskigt snyggt.
Hmm alltså bara jag som tyckte det inte flög...kanske köra det och se om jag ändrar mig .Jag gillart! Tycker absolut att de funkar.
Stygnen i bandet matchar index också. Ser bra utHmm alltså bara jag som tyckte det inte flög...kanske köra det och se om jag ändrar mig .
Tack för input!
Hmm alltså bara jag som tyckte det inte flög...kanske köra det och se om jag ändrar mig .
Tack för input!
Stygnen i bandet matchar index också. Ser bra ut
Har kollat både dator och mobil och jag tycker det matchar.Antingen är det jag som är färgblind eller är det ni.
Stygn - beigea. Index - gulvitgröna. I min hjärna utanför gränsvärdena, men enligt min fru precis strax innanför. Så, det är bara jag.Har kollat både dator och mobil och jag tycker det matchar.
Å andra sidan har jag knappt ledsyn.
Där ser man. Du har säkert rätt.Stygn - beigea. Index - gulvitgröna. I min hjärna utanför gränsvärdena, men enligt min fru precis strax innanför. Så, det är bara jag.
Hahah. Ja, du har rätt, det där skulle aldrig flyga i mina ögon. Grönt och guld. Oh wait. 911 är fin.Där ser man. Du har säkert rätt.
Jag får väl trösta mig med att köpa denna guldpanna för 12500:-
https://klocksnack.se/threads/panerai-pam511-rosegold.89373/
Stygn - beigea. Index - gulvitgröna. I min hjärna utanför gränsvärdena, men enligt min fru precis strax innanför. Så, det är bara jag.
Inväntar svar från stilsäkra @Ernesto. Han vet om det flyger eller ejHar kollat både dator och mobil och jag tycker det matchar.
Å andra sidan har jag knappt ledsyn.
Tror jag läste att det beror på att de italienska attackdykarna inte behövde hålla koll på hur länge de varit i vattnet då de inte dök djupt och därmed inte dekomprimerade. Vet inte sanningshalten dock.Tror inte det fanns någon speciell anledning till varför de inte hade det, men är väl inte många dykklockor på 40 talet som hade vridning kanske. En design/funktion man inte hade kommit på än? När jag tänker på Rolex så är det ju lite senare 50-60-tal som klockor med vridning kommer ? (nu kan jag inte all Rolex historia utantill förvisso så kan ha fel).
Djup och tid är ju faktorer som spelar in på dekompression eller ej. Man behöver inte dyka så djupt men är man nere länge så måste man dekompremeraTror jag läste att det beror på att de italienska attackdykarna inte behövde hålla koll på hur länge de varit i vattnet då de inte dök djupt och därmed inte dekomprimerade. Vet inte sanningshalten dock.
Inväntar svar från stilsäkra @Ernesto. Han vet om det flyger eller ej
Att vara ärlig är inte att vara elak.Ville inte vara elak i KS snällaste tråd men nu frågar du ju mig...
Tycker inte att det flyger. För mycket toolklocka mot modernt vintageläder. Canvas i grönt eller beige alternativt svart gummi hade jag kört, helst gummi!
Så haha ändrat! Vad tycker ni om priset nu? Är den rimligt prissatt? Eller skulle jag hållt mig till 12500?@Sgt Poppa har du missat en siffra i priset på din 511...
Dyker inte själv så har ingen koll på detta. Läste denna artikeln: https://www.watchtime.com/reviews/s...e-panerai-luminor-marina-1950-3-days-acciaio/Djup och tid är ju faktorer som spelar in på dekompression eller ej. Man behöver inte dyka så djupt men är man nere länge så måste man dekompremera
Om du nöjer dig med 12 500...Så haha ändrat! Vad tycker ni om priset nu? Är den rimligt prissatt? Eller skulle jag hållt mig till 12500?
Haha, lite under 125 kan jag nog tänka mig men inte så lågtOm du nöjer dig med 12 500...
Brutalt fin är den. Bäst du har nåt riktigt vasst i sikte för att släppa denHaha, lite under 125 kan jag nog tänka mig men inte så lågt
Men byt mä mig då? Så slipper du det lättrepade guldet.. bättre med borstat stål.Haha, lite under 125 kan jag nog tänka mig men inte så lågt
Men byt mä mig då? Så slipper du det lättrepade guldet.. bättre med borstat stål.
få den såld å sen tar du dom pengarna och plussar lite å köper min!Men byt mä mig då? Så slipper du det lättrepade guldet.. bättre med borstat stål.
Ni ska få se! Men ska få sålt först! Å sen skall jag ta god tid på mig vid nästa!Brutalt fin är den. Bäst du har nåt riktigt vasst i sikte för att släppa den
Priset är bara sätt för att det var ett måste. Jag har juh skrivit att jag vill BYTA den mot "rätt" klocka, och att jag kan tänka mig att både ta och ge pengar för "rätt" klocka.Du borde fundera på att sänka priset på din 1392. Finns ny i Europa från 53k - standard verkar vara 55-60k för en sprillans dock, så 60 för en beg känns onekligen mastigt.
Står iofs 55 i annonsenSådär, nu är priset satt till 65, och jag har även skrivit att den går att köpa. Så nu ska det väl inte missas.
Hehe, ja jag menade juh det.. HeheStår iofs 55 i annonsen