Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
1312 som Roffe säljer är ett väldigt bra alternativ.Är sugen på att testa en panna. Jäkla jungel med modeller bara har lyckats lista ut att jag vill ha en luminor med automatiskt verk, inte över 44 mm. Nån som har tips på vettig modell att börja med som inte är för svårflippad ifall romansen blir kortvarig?
Tack ska kolla in den!1312 som Roffe säljer är ett väldigt bra alternativ.
Han säljer en 1392 på 42 mm, jag säljer däremot en 1312 på perfekta 44 mm.1312 som Roffe säljer är ett väldigt bra alternativ.
@koze vad har du för vrist mått? så får man sig en liten uppfattning hur en 44a sitterHan säljer en 1392 på 42 mm, jag säljer däremot en 1312 på perfekta 44 mm.
18 cm. Jag tycker att just den här sitter som en smäck på mig, men 372/422 är för stort.@koze vad har du för vrist mått? så får man sig en liten uppfattning hur en 44a sitter
Tror inte det fanns någon speciell anledning till varför de inte hade det, men är väl inte många dykklockor på 40 talet som hade vridning kanske. En design/funktion man inte hade kommit på än? När jag tänker på Rolex så är det ju lite senare 50-60-tal som klockor med vridning kommer ? (nu kan jag inte all Rolex historia utantill förvisso så kan ha fel).Kanske jag avslöjar min okunskap nu men jag har funderat på varför Panerai inte har dykvridning eftersom i princip alla andra dykare har det? Nån historisk förklaring?
18 cm. Jag tycker att just den här sitter som en smäck på mig, men 372/422 är för stort.
ah, börjar bli lite sugen på en panerai men har ju själv 16.5cm vrist ungefär...får ta mig o prova hos en ad helt enkelt
Jag har mindre handled än så och har burit/bär 44 mm Luminor och 47 mm Radiomir. Ser inte galet ut
Vill du ändå ha något mindre som inte bär så stort har du tex 574 som du ser på min handled nedan.
Förlåt! Jag menade ju dig.Han säljer en 1392 på 42 mm, jag säljer däremot en 1312 på perfekta 44 mm.
Stekfett!@Hoffa säger att jag kommer bli kung på beachen i sommar med detta.
Hoppas han har rätt, det var grymt skönt med Rubber B
Tror jag väntar till sommaren iaf.
Heh,@Hoffa säger att jag kommer bli kung på beachen i sommar med detta.
Hoppas han har rätt, det var grymt skönt med Rubber B
Tror jag väntar till sommaren iaf.
I sanden? Ensam?Heh,
Garanterad liggning med den på armen.
682, riktigt nöjd faktiskt, ska bara köpa ett läder och prova liteGrattis vilken ref?
Orange är det enda som gäller! Läder eller gummi.682, riktigt nöjd faktiskt, ska bara köpa ett läder och prova lite
Somrigt! En riktigt bra kombo med orange gummi.Orange är det enda som gäller! Läder eller gummi.
Det går absolut.Funkar detta???
Är fan tvek va?
Ruskigt snyggt.Funkar detta???
Är fan tvek va?