Yes!Den kom alltså med brunt gummi?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Yes!Den kom alltså med brunt gummi?
Kul.
Helt klart. Kopierar lite från det jag skrev till några andra..Kul.
Motsvarar klockan förväntningarna?
Jag håller med dig. Tvek. Snyggt band och snygg klocka, men det lyfter inte fram klockan riktigt. Snarare tvärtom, att klockan kommer lite i skymundan. Det är min uppfattning, men tycker alla andra tvärtom så har de rätt.Funkar detta???
Är fan tvek va?
![]()
Tragisk historia. Man undrar verkligen om vetenskapen och kommersialiseringen haltade. Vetenskapen måste ha anat något, men att efterfrågan var så stor att man bortsåg från riskerna.
Intressant
Jag funderar på att byta nick till Threedaysafter.Jag håller med dig. Tvek. Snyggt band och snygg klocka, men det lyfter inte fram klockan riktigt. Snarare tvärtom, att klockan kommer lite i skymundan. Det är min uppfattning, men tycker alla andra tvärtom så har de rätt.![]()
Jahapp, så var det dags.. Utan att gå in på detaljer, efter mycket möda och stort besvär är den nu här..
Det handlar alltså om en Paneristi Special Edition (tillhandahålls dock endast via boutique) som släpps i endast 500 exemplar. Denna kallas "last one for Paneristi" (den texten pryder också baklocket) och togs fram av Angelo Bonati och Panerai som ett tack och farväl från Bonati till Paneristi-communityt. Signore Bonatis initialer finns också inristade på baklocket.
Det handlar som ni förstår om PAM911. Kan inte säga så mycket mer än att jag är galet nöjd!!
Grymt, grattis!Började som sagt med en Panerai... Kom hem med en till!
![]()
Ja, en 380 alltså
![]()
![]()
![]()
Waaaait nu är jag jävligt förvirrad, fick vi plötsligt TVÅ st 911 på KS inom 24h??Började som sagt med en Panerai... Kom hem med en till!
![]()
Ja, en 380 alltså
![]()
![]()
![]()
Wa
Waaaait nu är jag jävligt förvirrad, fick vi plötsligt TVÅ st 911 på KS inom 24h??
Ahhh stort grattisHaha det är @Palenkovich 911! Köpte hans 380...
Hur kändes det att ha en grön 44mms panna på handleden? Vet att du är lika svag för grönt som mig..Haha det är @Palenkovich 911! Köpte hans 380...
Hur kändes det att ha en grön 44mms panna på handleden? Vet att du är lika svag för grönt som mig..
372 alltså även om jag själv vill ha subsekund och alltså lätt hade valt 422. Den grymt sexiga PR-indikatorn med visare i guld på baksidan skadar ju inte heller 422:ans sak.. Du provade ju min förra 422:a live; satt som en fläskläpp!@Graves och jag var på Kronsur idag. Syftet med besöket var att prova Panerai då ingen av har någon koll på dom.
Då @Ernesto s flickväns födelsedag tydligare var viktigare än oss så fick Marcus hjälpa oss. Som vanligt en ypperlig service och han är nästan lika trasig som graves och jag
Eftersom jag kan bära upp en 47mm så är det kanske det naturliga. Fastnade för 573 (inte helt hundra på referensen så inga pubgsparkar på den om jag har fel, tack)![]()
Här är en jämförelse mellan 44, 47 och min 216570.
![]()
![]()
Då mackan lovade att alla Paneraister efter en tid hamnar med Radomir så är här min favorit i Radomir familjen.![]()
Men den här ligger tätt efter båda med bra priser. Konstigt att dom var kvar?
![]()
Hursomhelst så avslutades dagen på Strandvägen med en varsin cigarr och en paneraikatalog.
![]()
![]()
men Luminor med Sandwichdial med minsta möjliga skit på tavlan är iaf min idag plan om det ska vara en Panna. Spänningen stiger!
372 alltså även om jag själv vill ha subsekund och alltså lätt hade valt 422. Den grymt sexiga PR-indikatorn med visare i guld på baksidan skadar ju inte heller 422:ans sak.. Du provade ju min förra 422:a live; satt som en fläskläpp!
Edit: 573 är en 1940-Radiomir i guld, så här kommer en virtuell pungspark
Din översta bild är en 372:a..
Stryk för övrigt "om" det ska vara Panna. Det ska vara Panna.
Jag craschade Ernesto och tjejens födelsedagslunchBra Kronsbesök, synd att jag inte kom loss. Men var verkligen @Ernesto ute och firade tjejen? Trodde han var ute och köpte en panna av Palle... Eller har vi missat någonting här, när fyller du år Palle?
Verkar så.. Om du menar azciis senaste gröning..Är det samma gröna nyans?
@Graves och jag var på Kronsur idag. Syftet med besöket var att prova Panerai då ingen av har någon koll på dom.
Då @Ernesto s flickväns födelsedag tydligare var viktigare än oss så fick Marcus hjälpa oss. Som vanligt en ypperlig service och han är nästan lika trasig som graves och jag
Eftersom jag kan bära upp en 47mm så är det kanske det naturliga. Fastnade för 372 (inte helt hundra på referensen så inga pungsparkar på den om jag har fel, tack)![]()
Här är en jämförelse mellan 44, 47 och min 216570.
![]()
![]()
Då mackan lovade att alla Paneraister efter en tid hamnar med Radomir så är här min favorit i Radomir familjen.![]()
Men den här ligger tätt efter båda med bra priser. Konstigt att dom var kvar?
![]()
Hursomhelst så avslutades dagen på Strandvägen med en varsin cigarr och en paneraikatalog.
![]()
![]()
Sammanfattningsvis: Luminor med Sandwichdial med minsta möjliga skit på tavlan är iaf min, idag, plan om det ska vara en Panna. Spänningen stiger!
Bra Kronsbesök, synd att jag inte kom loss. Men var verkligen @Ernesto ute och firade tjejen? Trodde han var ute och köpte en panna av Palle... Eller har vi missat någonting här, när fyller du år Palle?
Där ser dom ju lika ut, sett många bilder på 911 där den sett lite dovare ut men kameran ljuger oftaVerkar så.. Om du menar azciis senaste gröning..
Bild hittad på Internetz
![]()
Samma färg på 911, 736 och 382Där ser dom ju lika ut, sett många bilder på 911 där den sett lite dovare ut men kameran ljuger ofta