655. Tack.Vackert!
Vilken ref?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
655. Tack.Vackert!
Vilken ref?
Mest sugen på de två mittersta banden...Ålrajt gossar, vem skaffar alla fyra först?
![]()
För er som inte är insatta, det här är (globala) Paneristi-editions.
Eller du menar butiker...De flesta boutiquer har mycket riktigt varit ganska osäkra själva. Har varit svårt att få definitiva svar, men jag tror att de rullar ut i vågor. Den första batchen känns avklarad; skulle tro att många boutiquer nu inväntar våg 2-3..
Gillar ni denna typ av band? Är tänkt till min 682.
bild snodd från internet.![]()
Gillart! Skulle nog göra sig sjukt bra till min Blonzo ocksåGillar ni denna typ av band? Är tänkt till min 682.
Jag gillar det starkt. Jag har haft ett sådant med halvbra kvalitet, så om du får fatt på ett med bra kvalitet, så vill jag också ha.Gillar ni denna typ av band? Är tänkt till min 682.
Jag vill ha en också, i 24/22mm, distressed denim with patina stitching, som han säger, till min 1359:a med en svag hint av blått på urtavlan. Beställer du?Funderar på att göra en beställning från combat-strap på ett jeansband. Ska kolla vad priset ligger på.
Han säger 200 dollar ink frakt, fortfarande sugen?Jag vill ha en också, i 24/22mm, distressed denim with patina stitching, som han säger, till min 1359:a med en svag hint av blått på urtavlan. Beställer du?![]()
Det var vad jag trodde ungefär, så ja. Om du är på, så är jag på.Han säger 200 dollar ink frakt, fortfarande sugen?
Gillar Panerai, har dock bara haft en.
Följer Perezcope på IG och läser hans blogg och tappar lite lusten, hur känner ni när ni läser hans avslöjanden?
J
Köpte ett billigt från bukten. Kändes lite skumt men har ännu inte provat på riktigt.Gillar ni denna typ av band? Är tänkt till min 682.
Jag har haft typ exakt det där och gillade det inteKöpte ett billigt från bukten. Kändes lite skumt men har ännu inte provat på riktigt.
![]()
Någon mer som vill vara med på en beställning? 200 dollar ink frakt.Det var vad jag trodde ungefär, så ja. Om du är på, så är jag på.
Nymans ville ha 400 kronor paret. Fick känslan av att urmakaren höftade till ett pris. Därav min fråga.Någon av er som köpt OEM bandstift till en Panerai med klassiska bandstift (typ pam01000) och har koll på vad de borde kosta?
snygga! Tjocklek?Två nya från Bosphorus .. Ska bli intressant att prova
![]()
Tack! 4mm på båda. Går att beställa tunnare tror jag om man kontaktar Adem först.snygga! Tjocklek?
Herrejisses.Nymans ville ha 400 kronor paret. Fick känslan av att urmakaren höftade till ett pris. Därav min fråga.
Jag vill ju ha originalgrejer men någon måtta får det vara.Herrejisses.
Verkligen. Jag brukar få en påse gratis när jag beställer straps från lite olika ställen liksom.Jag vill ju ha originalgrejer men någon måtta får det vara.