• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Panerai idag också men det är väl inget bekymmer.

CF2E40E1-7A3E-4DFA-A582-2823675FA755.jpeg
Absolut inte. Skulle kunna köra Panna varje dag, men då blir resten av lådan ledsna. Skulle ju kunna byta ut dem mot idel Panerai, men har inte lyckats separera med några klockor ännu...

Så jäkla fin, men du har glömt plasten kvar.
Eller är det bara jag som sliter av sådant direkt efter lådan öppnats :)

Har inte hunnit så långt än, har inte ens kortat länk. Vill känna på storlek och sånt innan jag bestämmer mig för om den ska stanna.

Ursäkta för Rolexblaj i Paneraitråden!

Vad var det för fel på Nautilusen? Den satt som en smäck och var ett grymt komplement till din Panna. Med risk för att bli för privat sticker jag ut hakan och frågar :). Det är helt ok att svara - It´s not your business!:)
Det var en Aquanaut och inte Nautilus och du har helt rätt i att den passade bra med Paneraien.

Det lilla "problemet" jag hade var att Aquanauten var en 2011 och skulle vilja ha en något nyare, kunde sälja den ganska enkelt och tänkte passa på annat innan det kanske blir en Aquanaut igen. Paneraien känns dock som den sitter hyfsat säkert för tillfället då den passar till allt, stort plus för att den har länken också naturligtvis.

Det var en Aquanaut och inte Nautilus och du har helt rätt i att den passade bra med Paneraien.

Det lilla "problemet" jag hade var att Aquanauten var en 2011 och skulle vilja ha en något nyare, kunde sälja den ganska enkelt och tänkte passa på annat innan det kanske blir en Aquanaut igen. Paneraien känns dock som den sitter hyfsat säkert för tillfället då den passar till allt, stort plus för att den har länken också naturligtvis.
Aquanaut, ja så heter den så klart. Ursäkta. En nyare Aquanaut är det väl väntetid så du söker något att ha på armen fram tills att det är din tur i kön? Jag börjar förstå. Lycka till i valet med den nya. Kanske är det ett tecken redan där, att du inte tagit av plasten? Ha en bra dag!

Aquanaut, ja så heter den så klart. Ursäkta. En nyare Aquanaut är det väl väntetid så du söker något att ha på armen fram tills att det är din tur i kön? Jag börjar förstå. Lycka till i valet med den nya. Kanske är det ett tecken redan där, att du inte tagit av plasten? Ha en bra dag!

Får se vad som händer, tänkte vara förnuftig och verkligen smaka på det innan jag bestämmer mig, brukar vara åt andra hållet. Ett par cocktails och om klockkontot är ok så brukar det låta: Klart jag ska köpa den här, bästa klockan någonsin och sen kommer det... Hur tänkte jag här :)

Får se vad som händer, tänkte vara förnuftig och verkligen smaka på det innan jag bestämmer mig, brukar vara åt andra hållet. Ett par cocktails och om klockkontot är ok så brukar det låta: Klart jag ska köpa den här, bästa klockan någonsin och sen kommer det... Hur tänkte jag här :)
Känns igen :). Min lärdom har blivit att vänta och se om jag tänker likadant några dagar senare. Det är sällan jag gör det, har det visat sig.

Tillbaka
Topp