• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Yes, 3-4 veckor beroende på om jag hittar en som verkar ok. (jag var tvungen att få in stålar snabbt pga privata omständigheter)
Jag har några tunga kandidater, hoppas jag får till det ekvationsmässigt that is :)
Hur säljer man en 372 snabbt? (Utan att gå gigantiskt back)?

Holy Grail !:cool:
05F04024-DD1E-40F3-8EB9-5F01BCCFD781.jpeg

Då blev man temporärt pannalös - för första gången på 7 år (privata omständigheter), det är en obeskrivligt tom känsla.

Men!
Om 3-4 veckor så kommer det en panerai-frenzy utan dess like! Jag ska försöka hålla ut under denna tid.

Under tiden lägger jag upp lite bilder på gammalt som jag ägt genom åren:

Pam232
CC915034-D741-42A2-8133-B80B471F67E7_zpseuexw2ff.jpg

Pam449 SLC - magisk!
328B80DB-6569-4631-B539-7893897ECBC2_zpszzbgxah8.JPG

Pam372 (Bästa pannan ever! Denna ska in igen!)
B6EF8EC9-E1B6-4B49-8FD0-A8C260CFD7BE_zpsazk6lurv.JPG
Massa snask och du har haft mer därtill.. Hade glömt/missat 232:an.. Sjukt bra modell som gör sig grymt som Rad-representant i en allrondsamling med en av varje boett..

Underbar tråd, nu är det dags för en Panna, Nu kanske jag blir bannad o sparkad ut ur forumet, men hittar ingen köp rubrik, enbart säljes... så jag letar efer en Panerai helst utan datum o sub, ingen Radiomir, tips någon? 30-40k.

Tröttnar du på det där bandet så aspirerar jag. Men jag orkar verkligen inte beställa från Bosphourous igen. :D
Förstår dig, han är riktigt kass på det där med leveranser.

Är för övrigt lite sugen på att prova ett band från Mays-Berlin.. minns att du kämnde de för ett tag sen? Testat?

Förstår dig, han är riktigt kass på det där med leveranser.

Är för övrigt lite sugen på att prova ett band från Mays-Berlin.. minns att du kämnde de för ett tag sen? Testat?

Nej, jag har inte fått tummen ur. Mina sista pengar gick till 1359:an. :) Men, som jag sa då jag nämnde det, det börjar bli dags.

Är det någon av er som öppnat en konto hos Panerai på nätet? Fan helt omöjligt. Och inte svarar de på mail heller. Trist :(.

Menar du en inloggning på panerai.com? Jodå, det har jag, och kommunicerat med dem via mail har jag också gjort. Vilken typ av fråga ställde du? "Var är min 911:a?" :D
Nä, jag kan inte logga in, den accepterar först kontot med lösen och så, sen går det inte att logga in. Begärt omställning av lösen ord, se säger att de skickat men gör inte det och då frågar jag varför och får inget svar.

Tillbaka
Topp