Varje gång du postar en bild på den...Längtar du inte tillbaka till denna?...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Varje gång du postar en bild på den...Längtar du inte tillbaka till denna?...
Va? Fattar inte..@RicVin vad var det i
Vilken som helst. Man MÅSTE bara ha en..Tack för riktigt bra svar!
Vilken Panerai skulle ni rekommendera?
Min kunskap är klart begränsad och egentligen endast inriktad på Rolex...
Datum är ett måste, men that´s about it.
Sitter på en buss i lappland och luren är så sjukt slö att den lödde iväg mitt meddelande innan jag var klar.Va? Fattar inte..
hmm med datum..Du har ju RicVins 312a om du kan prova den någon gång Du kanske gillar den boetten!Tack för riktigt bra svar!
Vilken Panerai skulle ni rekommendera?
Min kunskap är klart begränsad och egentligen endast inriktad på Rolex...
Datum är ett måste, men that´s about it.
Jodå. Om du har mindre handleder än min fru... Skämt åsido..
Tror han retar mig för att jag sålde den till honom
Magisk bild & magisk klocka! Trevligt.Piren Jönköping!
Min 311 ligger hos Nymans för lite genomgång så bristen av Panerai i klocklådan är akut!
Har under en tid funderat på att komplettera med en "renare" modell med jag tycker att 000 och 111 är precis hur tråkigt som helst (brukar ju annars komma på tal om man vill ha en renare tavla) så istället har jag funderat på att gå upp till den riktiga Panerai storleken 47mm. Då dyker det ju direkt upp många alternativ med lite renare tavlor. Jag har framförallt fastnat för 372 och 587. Jag tycker om båda men 587 är ju lite mer olik 311 och därmed kanske ett roligare komplement. Nersidan är väl som vanligt att den man vill ha är lite dyrare.
Även 532 har varit lite intressant men det känns som att man får betala mycket extra för att det är en lite speciell utgåva... Är väl dessutom lite tveksam till DLC och liknande behandlingars hållbarhet över tid. Jag vill ha en klocka som stannar länge...
Någon som har erfarenheter att dela med sig av kring dessa modeller, spontana tankar och åsikter är också välkommet!
587 utan kronskydd och 372 med...
Min 311 ligger hos Nymans för lite genomgång så bristen av Panerai i klocklådan är akut!
Har under en tid funderat på att komplettera med en "renare" modell med jag tycker att 000 och 111 är precis hur tråkigt som helst (brukar ju annars komma på tal om man vill ha en renare tavla) så istället har jag funderat på att gå upp till den riktiga Panerai storleken 47mm. Då dyker det ju direkt upp många alternativ med lite renare tavlor. Jag har framförallt fastnat för 372 och 587. Jag tycker om båda men 587 är ju lite mer olik 311 och därmed kanske ett roligare komplement. Nersidan är väl som vanligt att den man vill ha är lite dyrare.
Även 532 har varit lite intressant men det känns som att man får betala mycket extra för att det är en lite speciell utgåva... Är väl dessutom lite tveksam till DLC och liknande behandlingars hållbarhet över tid. Jag vill ha en klocka som stannar länge...
Någon som har erfarenheter att dela med sig av kring dessa modeller, spontana tankar och åsikter är också välkommet!
587 utan kronskydd och 372 med...
Har väntat länge på att få posta här men nu så. PAM233
Du är så välkommen så. (Saknar du inte din 76100, jag saknar min)Har väntat länge på att få posta här men nu så. PAM233
Tack! Visst saknar jag Tudorn lite men det går fort över när man kollar på vad som kom in istället. Nu ska det bli skoj att börja leta paneraistrapsDu är så välkommen så. (Saknar du inte din 76100, jag saknar min)
Jag var till och med tvungen att skaffa en Magrette som stand in och det slutade med två Magrette till slut men det e inte samma sak!!Abstinensnivån har nått oanade höjder kan jag bara meddela herrskapet
Hahaha, there is no substituteJag var till och med tvungen att skaffa en Magrette som stand in och det slutade med två Magrette till slut men det e inte samma sak!!
Det var kul att höra, hoppas på det samma snart.Hahaha, there is no substitute
Min är numera mottagen av Panerai i Schweiz i alla fall
Någon som har koll på vart man kan få tag på lite fräcka canvas straps, primärt gröna kanske camo eller någon gammal väska från ett en stackars väsklös soldat.
Har hittat det förut men nu verkar de som bortblåsta...