Auf wiedersehen osv, i dag sålde jag min enda Panerai. Får se när jag kommer åter
Great seeing you catch you later
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Auf wiedersehen osv, i dag sålde jag min enda Panerai. Får se när jag kommer åter
Thats's just sooo FUBARAuf wiedersehen osv, i dag sålde jag min enda Panerai. Får se när jag kommer åter
MassorBlir det något annat istället?
Haha
Va va va har du sålt Tudorn, du måste ha slagit dig illaTack! Visst saknar jag Tudorn lite men det går fort över när man kollar på vad som kom in istället. Nu ska det bli skoj att börja leta paneraistraps
Har sålt en men har givetvis en kvar!Va va va har du sålt Tudorn, du måste ha slagit dig illa
Ja men vänta nu, det är Prinsen som du har kvar eller hur?Har sålt en men har givetvis en kvar!
Pre-prince egentligen men ja, chronon är kvar.Ja men vänta nu, det är Prinsen som du har kvar eller hur?
Jaja då är det ju ingen fara med digPre-prince egentligen men ja, chronon är kvar.
Kolla in Panieristi.com där det finns två avdelningar för tillbehör, en där privatpersoner annonserar, och en för handlare.Sandwichtavlan är helt fantastisk. Delar med mig av några bilder.
Sen vet jag att frågan kommit upp 100ggr förr men jag frågar ändå: bra ställe att skaffa straps? Jag är ute efter tunna mellanbruna/bruna/ammo straps, inte allt för långa. Dessa har jag för tillfället:
Har inga synpunkter på att du är sugen på en sådan.Sugen på en PAM88, kan man få lite synpunkter?
Sugen på en PAM88, kan man få lite synpunkter?
Personligen tycker jag tavlan är lite stökig, speciellt ihop med den silverfärgade subdialen och cyklopet för datum. Men det är ju onekligen en PAM som sticker ut och som inte alla andra har så gillar du den så kör på!Sugen på en PAM88, kan man få lite synpunkter?
Vill inte stämma in i den alltför negativa kören, det är en cool klocka, men att den är automatisk kombinerat med datumbubblan gör att den inte blir en höjdare för mig. Dock är det bra fett med GMTSugen på en PAM88, kan man få lite synpunkter?
Tack för ditt fantastiska svar:/Har inga synpunkter på att du är sugen på en sådan.
Går det att gömma gmt-visaren bakom timvisaren som på bland annat 320 och 233.Sugen på en PAM88, kan man få lite synpunkter?
Ja, det kan vara läge för service. Utgå från att klockan kommer att vara borta i minst 1-2 månader. Skicka den direkt till Panerai, eller via AD.Grymma bilder ni postar här! Nu blir Paneraisuget enormt!
Jag har dock några frågor angående service, (finns säkert några länkar om det här på forumet, men jag hittar de inte).
Lämnar ni in era klockor här i Sverige eller skickas de till Schweiz? Hur långa serviceintervall brukar det röra sig om? Om man hittat en klocka från 2009 utan servicehistorik, är det dags för service då?
Grymma bilder ni postar här! Nu blir Paneraisuget enormt!
Jag har dock några frågor angående service, (finns säkert några länkar om det här på forumet, men jag hittar de inte).
Lämnar ni in era klockor här i Sverige eller skickas de till Schweiz? Hur långa serviceintervall brukar det röra sig om? Om man hittat en klocka från 2009 utan servicehistorik, är det dags för service då?