Efterfrågan och tillgång, det är sedan gammaltDen har blivit jävligt dyr nu...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Efterfrågan och tillgång, det är sedan gammaltDen har blivit jävligt dyr nu...
Jahapp, då har naturen ordnat så att man får posta i denna tråd. Kul.
Mycket bra!Jahapp, då har naturen ordnat så att man får posta i denna tråd. Kul.
![]()
Grattis och välkommenJahapp, då har naturen ordnat så att man får posta i denna tråd. Kul.
![]()
Grattis! Min hälsarJahapp, då har naturen ordnat så att man får posta i denna tråd. Kul.
![]()
Funderade på om det var din, eftersom du har den ute till salu permanentGrattis! Min hälsar
![]()
Passar utmärkt!![]()
.....och nu den eviga frågan, rätt eller fel med gummi på Radiomir? Från att vara dressklocka nr 1 på vintern blommar Radiomir ut till en naturlig badklocka på sommaren. Jag vet, den har fått människor att resa sig upp mot varandra sedan urminnes tider (nåja), men visst känns den ok till ett par Hawaii-shorts och ett glas saft med långt sugrör. 100 m WR räcker till de flesta vattenaktiviteter. Jag tycker det passar alldeles utmärkt, så pass att den aspirerar till årets badklocka.
![]()
.....och nu den eviga frågan, rätt eller fel med gummi på Radiomir? Från att vara dressklocka nr 1 på vintern blommar Radiomir ut till en naturlig badklocka på sommaren. Jag vet, den har fått människor att resa sig upp mot varandra sedan urminnes tider (nåja), men visst känns den ok till ett par Hawaii-shorts och ett glas saft med långt sugrör. 100 m WR räcker till de flesta vattenaktiviteter. Jag tycker det passar alldeles utmärkt, så pass att den aspirerar till årets badklocka.
Vi kan inte skiljas. Min 388 och jag har ett hatkärleksförhållande som vi trivs med. Det är komplicerat. Vi älskar varandra innerst. Jag ville bara byta ut hen mot den ädlare 103:an.Funderade på om det var din, eftersom du har den ute till salu permanent![]()
Så grymt!! Glad att den för stanna på forumet, stort grattis till nytillskottet!Fortsättning
För många här en väldigt välbekant grön box![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Välkomnar Pam736 tillbaka till Pannatråden!!!
Tack som fan @azcii för en makalös trevlig klocka och en fantastiskt smidig affär, mer än nöjd!!!
Klart som fasiken denna skulle stanna i tråden!!
Fortsättning
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tack som fan @azcii för en makalös trevlig klocka och en fantastiskt smidig affär, mer än nöjd!!!
Och så var man med panna igen![]()
Hade en 005:a tidigare men nu står 111:a på menyn!
Fortsättning
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, järnspisar!! Jäklar, grattis!Fortsättning
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fantastisk! Och tack för att ni riktiga veteraner alltid håller fanan högt!Så skönt att det är fredag så ni hajar inte..
Tänker avnjuta aftonen med Bronzon tryggt på armen..
Ha en grym helg Risti! Så sjukt trevligt att se den höga aktiviteten i tråden och tillväxten av nya och återkommande Paneraibärare!
![]()
Radiomir är riktigt fina Panerai, men ett annat träsk att ramla i. Man behöver en av varje. Är det inte komplett får man fortsätta kämpa.Passar utmärkt!
Jag som precis blivit biten av Paneraijävulen låt oss för enkelhetenskull kalla honom @Palenkovich. Så ska jag erkänna att just radomir för 3 månader sedan var helt otänkbar, men nu efter att ha att haft 422an i en dryg vecka så är radomir en helt annan modell och jag skulle inte bli förvånad om jag innan ju har en stor radomir på armen som är min egen!
![]()