Postade den också några sidor bak... hade missat den helt. Sjukt jävla bra.Jag kan ta en sån här om jag hade haft pengar och möjlighet btw...
![]()
PAM 694 om jag inte misstar mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Postade den också några sidor bak... hade missat den helt. Sjukt jävla bra.Jag kan ta en sån här om jag hade haft pengar och möjlighet btw...
![]()
PAM 694 om jag inte misstar mig.
Postade den också några sidor bak... hade missat den helt. Sjukt jävla bra.
Trevlig.Det enda vettiga alternativ till den omöjliga som jag ser är...
![]()
Det vet vi inte ännu. De kommer visas på Mini-basel i Sumpan om några veckor och släpps till hösten. Men jag skulle ju gissa på 30 ungefär.Trevlig.
Vad listar en sådan på ish?
Ja, jag börjar vänja mig med gummit! Kör några dagar till, så är jag såld senDen sitter som en smäck på gummi. Det är bara så.
Jag tror tråden skulle bli glad om det finns lite info om Panerai vintage. Lägg gärna upp någon länk och annan info om du känner till någon och prisnivån vore lite kul att få veta mer om. Var börjar vansinnet och hur högt kan det gå? Vad måste man vara beredd att offra? Ett varmt hem?Haha, har till att börja med inte ens pengarna för att peta på vintage![]()
Viklås är en styggelse!Någon som sprungit på viklås för 42mm
Skulle göra min nya kompis perfekt![]()
Ha ha, alltid positivt med tydlighet.Viklås är en styggelse!
Men för att svara på din fråga så nej![]()
All heder till er att ni faktiskt tar nya bilder.
Som sagt, säg till när du tröttnat, den är magisk !
Lär ju dessvärre inte händaSom sagt, säg till när du tröttnat, den är magisk !
Har de kommit ännu?Har vi några SIHH-nyheter på forumet? Som 776 t ex![]()
Har vi några SIHH-nyheter på forumet? Som 776 t ex![]()
Nä, det kan vi väl inte fått? Brukar väl komma in till AD efter sommaren?Har de kommit ännu?
Väldigt mycket steampunk känsla över den kombonVafan, jag behöver inte fler straps sa jag ju... Detta strap skulle jag ju inte ens använda... Men jag älskar ju sönderrostad-ubåts looken
![]()
Ah, det förklarar sakenNä, det kan vi väl inte fått? Brukar väl komma in till AD efter sommaren?
Nej, riktiga ristis har klockan på rätt armVa fan? Har jag blivit en paneristi?
![]()
beställde det där bandet igår... så jävla juste band!!Va fan? Har jag blivit en paneristi?
![]()
Tack, får väl se hur länge det dröjer innan jag blir utkastad.Nej, riktiga ristis har klockan på rätt arm
Skämt åtsido. Välkommen i klubben!
Du är säker, fråga bara @micke_sTack, får väl se hur länge det dröjer innan jag blir utkastad.![]()