VCalmen
Basic
Ett aftermarket spänne (identiskt med original men utan Panerai ingraverat) ger du ca 10-15 USD för.
Tittade på din Etsy och insåg att du hade precis det bandet jag vill ha. Problem solved. Ska bara mäta lite.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ett aftermarket spänne (identiskt med original men utan Panerai ingraverat) ger du ca 10-15 USD för.
Tittade på din Etsy och insåg att du hade precis det bandet jag vill ha. Problem solved. Ska bara mäta lite.
lite ögongodis
Den är är så j-la snygg...
Helt klart bland de snyggaste Panerai som finns (om jag får tycka till)SATAN Kim, den där var inte ful, du!
Jag tycker faktiskt att om det ska vara Panerai, så ska det vara den fejkblekta färgen i sandwichhålen.lite ögongodis
Jag tycker faktiskt att om det ska vara Panerai, så ska det vara den fejkblekta färgen i sandwichhålen.
Nice!lite ögongodis
Vad blev det?Äääntligen har jag dels fått arslet ur och dels hittat rätt ex.. 25 % handpenning erlagd; om mindre än en månad har jag min första Panna i min hand! Fan så jag längtar!!
Vad blev det?
Grattis till 590Måste ju spara nån form av överraskning till öppningen; modellerna jag är sugen på är ju redan public knowledge ;-)
Du byter bara från läderbandet sedan kollar du även med aw strapsSom nybliven Panerai ägare (PAM00027) har jag några frågor:
Jag är ute efter ett konjaksfärgat läderband. Finns det någon bra hemsida för att beställa band?
Sen saknar jag ett spänne till mitt gummiband. Var hittar jag det? Har hittat några viklås, men jag vill ha ett vanligt.
Ja, så är det...Varför kallar alla Panerai för Panna på KS. På andra forum ser jag oftast PAM (som egentligen betyder Panerai Model (följt av ett nr) om jag förstått saken rätt. Eller kort och gott OP. Vad kommer Panna från? Är det som "Rolle" och "Hubbe" typ?
Grattis till 590
Snyggt!lite ögongodis
Dubbelpostar denna!!
Dubbelpostar denna!!
Tyvär enbart "lånta fjädrar" men visst faan är den tung fast den är så lätt...??!!Det gör du rätt i; sjukt tung!
Bara att shoppa…!Tyvär enbart "lånta fjädrar" men visst faan är den tung fast den är så lätt...??!!
Lättare att få plats med hela "tjockskallen" i glaset på en 47mm än på min lilla 44:a..
Paneristi är, mig veterligen, ingen organisation som sådan. Det är vi som gillar Panerai som på olika sätt sammanstrålar. Så med det som utgångspunkt, visst finns Paneristi i Sverige.Tänkte på en grej, det finns inget Paneristi för Sverige va?