Då måste vi hitta på ett Paneristi Sweden så vi får en egen klocka som ryssarna fick!
Edit: Hittade detta: http://www.panerai.se/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Globala Panieristi har lyckats få till en "Panieristi" special ett par gånger, men de har å andra sidan funnits mååånga år.Då måste vi hitta på ett Paneristi Sweden så vi får en egen klocka som ryssarna fick!
Globala Panieristi har lyckats få till en "Panieristi" special ett par gånger, men de har å andra sidan funnits mååånga år.
Maffia kanske...?Men hur fick Paneristi russia en egen modell? (Och en snygg sådan dessutom!)
Klockan är så snygg! Måste ha en sån snart....lite ögongodis
Rätt ball paneraibild från Paneristi.com gruppen på fejjan:
Panerai 590 a.k.a. "The owl" 8 days without sleeping (version 1.01)
Coolt...Fick hem några nya spännen igår, Måste säga att jag gillar dom.
Så blir man inte tilldelad en PAM604 får man väl hålla till godo med dessa.
Tror faktiskt att de enbart har Panerai i butiken på Vesterbrogade...Som jag har förstått det så är det Klarlunds i Köpenhamn som säljer Panerai, har funderar på att ta en snabb tur över och äntligen få prova och eventuellt köpa. Min fråga är, säljer de Panerai i båda sina butiker?
Tror faktiskt att de enbart har Panerai i butiken på Vesterbrogade...
Fruktstund!
PAM106
Snygg! Jag har börjat få upp ögonen för submersible modellerna. Vilka reffar ska man kolla på? Kommer inte riktigt överrens med cyklopet på datumet ännu så gärna utan det.
Båda reffarna var ju grymt snygga! Attans att man ska ha så klena armar. Över 44mm ser inte klokt ut på migDå blir min favoritmodel en PAM305 47mm en riktigt fin tonfiskburk ta även en titt på PAM389
har inte haft någon 389 så vet inte hur den känns på armen men den är grymt snygg... smaksak
/S
Båda reffarna var ju grymt snygga! Attans att man ska ha så klena armar. Över 44mm ser inte klokt ut på mig [/QUO
Om du bara provat 47mm vid ett snabbt tillfälle Ja då känns den STOR men efter en vecka så brukar det inte va något problem
om du sen tar på dig en 44mm så känns den liten
Så är det antagligen. Jag tyckte verkligen 44mm var på gränsen till för stort i början men nu känns den helrätt. Sen måste man komma ihåg att kolla på klockan på avstånd, då blir dimensionerna mer verklighetstrogna.
CoolRätt ball paneraibild från Paneristi.com gruppen på fejjan:
Panerai 590 a.k.a. "The owl" 8 days without sleeping (version 1.01)
Mycket trevlig!
Varifrån?Fick hem några nya spännen igår, Måste säga att jag gillar dom.
Så blir man inte tilldelad en PAM604 får man väl hålla till godo med dessa.
Från Taiwan mer info skickat via PMVarifrån?