Välkommen in i värmen!Första pannan! Sjukt nöjd
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Välkommen in i värmen!Första pannan! Sjukt nöjd
![]()
Du testade ju min lilla pärla...Helt stört att jag inte vågat testa Panerai innan, vilken klocka![]()
Förstod att det bara var en tidsfråga...Första pannan! Sjukt nöjd
![]()
Jo men menade att jag inte köpt en tidigareDu testade ju min lilla pärla...
Jo men menade att jag inte köpt en tidigare![]()
Du testade ju min lilla pärla...
Men, den där har ju bara 100m WR!Gummi på!
![]()
Han kanske bara skall doppa den i ölglasetMen, den där har ju bara 100m WR!![]()
Btw, du kan köpa den där nu. Jag behåller min 424:a fast på Assolutamente med rätt färg.Asså ja...
![]()
![]()
![]()
Fan, det där fick mig att inse att 372 också har 100m...Men, den där har ju bara 100m WR!![]()
Det är okej...Fan, det där fick mig att inse att 372 också har 100m...
Ja, absolut. Oklart varför dock, speciellt med tanke på hur mycket skit nya luminorboetten fick där de gick från 300 till 100m. Plexi hade jag köpt, men safirglas känns som att det hade kunnat vara görbart.Det är okej...![]()
Jag va precis där en gång i tiden, men lärde mig acceptera det för klockan är så jävla bra.Fan, det där fick mig att inse att 372 också har 100m...
Det är sant. Samtidigt så var det väl just ändringen från 300 till 100 som var haken, inte att det är just 100 tänker jag.Ja, absolut. Oklart varför dock, speciellt med tanke på hur mycket skit nya luminorboetten fick där de gick från 300 till 100m. Plexi hade jag köpt, men safirglas känns som att det hade kunnat vara görbart.
Ett optimistisk sätt att se på det, håller med. Det är väl bara DNA-hetsen, som vanligt med paneraiDet är sant. Samtidigt så var det väl just ändringen från 300 till 100 som var haken, inte att det är just 100 tänker jag.
Men, den där har ju bara 100m WR!![]()
Börjat titta på 253an...
Inputs?
Härlig. Skall försöka prova en...måste hitta någon som har en![]()
Japp, ser nu att jag skrivit helt tokigt! Tack för klargörandetDet låter lite som att du mixar begreppen.Lyssna på @azcii :
Det enda jag kan tillägga är att 10 ATM räcker väldigt långt, så så länge du håller dig ifrån Due så är du helt safe.
du menar den selektiva dna-hetsenEtt optimistisk sätt att se på det, håller med. Det är väl bara DNA-hetsen, som vanligt med panerai![]()
Jag kan ta lite modern DNA faktiskt. Jag gillar nyproduktion mer än renoveringsobjekt.Ser många pannor på stan nu. Eventuellt för att jag går och konstant granskar folks handleder....
Idag syntes en oklar luminor på
du menar den selektiva dna-hetsen? Ingen här som är logisk. Ibland vill vi ha vintage-dna, ibland 90-tals-dna.
Då är vi två. Köpa nytt alltså. Känslan av obesudlade klockor som man får nöta in och dinga själv.Jag kan ta lite modern DNA faktiskt. Jag gillar nyproduktion mer än renoveringsobjekt.
Då är vi två. Köpa nytt alltså. Känslan av obesudlade klockor som man får nöta in och dinga själv.
Önskar alla tänkte som er , så jag kunde få tag i mina mögelpjäser billigareJag kan ta lite modern DNA faktiskt. Jag gillar nyproduktion mer än renoveringsobjekt.
Du tävlar inte mot grabbar med en eller två pannor. Du tävlar mot samlareÖnskar alla tänkte som er , så jag kunde få tag i mina mögelpjäser billigare![]()
Jag ä la en gôbbe mä en samling?Du tävlar inte mot grabbar med en eller två pannor. Du tävlar mot samlare![]()
Japp. Du är en modern samlare ingen mögel hoarder.Jag ä la en gôbbe mä en samling?