• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Första pannan! Sjukt nöjd :)
2080739E-1275-4B1F-9132-AEE03DB54E7C.jpeg
Välkommen in i värmen! :cool:

• Like
Reactions: Bas
Ja, absolut. Oklart varför dock, speciellt med tanke på hur mycket skit nya luminorboetten fick där de gick från 300 till 100m. Plexi hade jag köpt, men safirglas känns som att det hade kunnat vara görbart.
Det är sant. Samtidigt så var det väl just ändringen från 300 till 100 som var haken, inte att det är just 100 tänker jag.

Börjat titta på 253an...

Inputs?

Den bärs lite annorlunda jmf med 24an, samma höjd som 24an men boetten bygger aningen lite mer på bredden (kronografknapparna).
Gillade den skarpt, en riktigt läcker och udda panna.
Jag var tvungen att pröva en kronograf-panna men kom till insikt att kronografer är inte riktigt min grej (hade speedy tidigare sålde den inom kort tid den också).

3.jpg

Ser många pannor på stan nu. Eventuellt för att jag går och konstant granskar folks handleder....
Idag syntes en oklar luminor på

du menar den selektiva dna-hetsen :)? Ingen här som är logisk. Ibland vill vi ha vintage-dna, ibland 90-tals-dna.
Jag kan ta lite modern DNA faktiskt. Jag gillar nyproduktion mer än renoveringsobjekt.

Tillbaka
Topp