Första pannan! Sjukt nöjd
![]()
Grymt bra, äntligen kom den! Grattis till första, men inte sista!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Första pannan! Sjukt nöjd
![]()
Skäms! Den är för jävla bra den därAnvänds alldeles för sällan
![]()
Skäms! Den är för jävla bra den där
Ah, förstår dig. Används inte en pjäs så är det bara att sälja.. Roligare att prova annat i så fallVet och igår var den påväg ut ur samlingen men icke
Men 1392 är så högt över förväntan så tar all tid nu
Ah, förstår dig. Används inte en pjäs så är det bara att sälja.. Roligare att prova annat i så fall
Äntligenkänner mig frälst
tack!
Stämmer bra!
Så otroligt bra länktack för en väldigt smidig affär!
Hugg 005an som ligger ute. Sjukt bra prisÄr det värt att bry sig om den nya boetten eller ska man bara hugga en 111/005? @azcii hur bärs 911/nya boetten jämfört med t ex 111? Kanske får chans att jämföra på GTG![]()
Hairy legs it isFår nöja mig med sid. 912 för 911..
![]()
PS. Benhåret får ni gratis på köpet.
Så säger alla.Helt stört att jag inte vågat testa Panerai innan, vilken klocka![]()
Fett med bra du.Hairy legs it is
![]()
Stort grattis igenDå jag missade den fina 911 så slickar jag såren med 911-400= 511
![]()
![]()
Hoppsan, hade missat detta. Grattis, vilken jäkla fångst!!Då jag missade den fina 911 så slickar jag såren med 911-400= 511
![]()
![]()
Vissa är det mer synd om än andra. Den är man sugen på att testa.Då jag missade den fina 911 så slickar jag såren med 911-400= 511
![]()
![]()
Börjat titta på 253an...
Inputs?
Körde den en kväll som du såg. Rätt trevlig modell! Annorlunda jämfört med de vanliga man brukar köra. Glaset är något utöver det vanliga. Tavlan, glaset och blåa visaren gör den lite rolig.
![]()
![]()
![]()
Är captain America sjuk kan du ju alltid vikariera![]()
Hugg 005an som ligger ute. Sjukt bra pris
Superfin. Hur är höjden på den? Bärs den mkt större än tex 024an?Körde den en kväll som du såg. Rätt trevlig modell! Annorlunda jämfört med de vanliga man brukar köra. Glaset är något utöver det vanliga. Tavlan, glaset och blåa visaren gör den lite rolig.
![]()
![]()
![]()
Superfin. Hur är höjden på den? Bärs den mkt större än tex 024an?
Den riktiga militärklockan har svårt att hitta hem hos dagens ungdom.
Pam01000 eller pam00000. Ser inte riktigt.Vad är detta för referens?
![]()