Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan starkt rekommendera det bandetJag har faktist kollat på @azcii foto
Vill ha ett likadant eller liknande
Sorry att jag stal din bild azcii!
![]()
Nyförvärv, PAM111. Väldigt nöjd, sandwich är mycket trevligt.
![]()
Grattis båda två och välkomna till ljusetssida av KS vänliga klockor, ord och nördar här...Första inlägg i den här tråden som nybliven Panerai ägare till PAM00392. Känns helrätt
![]()
Bästa bandet, det ända jag använder just nu... så jäkla skönt och snyggt!!CALF PONTE VECCHIO, DARK BROWN, BEIGE
![]()
Tack gärnaKan starkt rekommendera det bandetRiktigt bra tycker jag. Så bra att jag inte kört 911an på något annat band. Ska se exakt vad det heter.
https://www.bosphorusleather.com/watch-strap/vachetta-03.htmlTack gärnamåste bara ha det bandet!
Där har vi det!
Håller med till 100%!Bästa bandet, det ända jag använder just nu... så jäkla skönt och snyggt!!
AnytimeDär har vi det!
Uppskattar verkligen det, tack![]()
#flippciiKanske dags att prova 911an på något annat ändå...
På alla fronter...#flippcii
Kolla med @MickeJNågon som kan rekommendera ett tjockt ljusbrunt läderband till min 722?
Svårt att se hur dom ser ut på hemsidan tycker jag.
Där har vi det!
Uppskattar verkligen det, tack![]()
FiddynHej gänget!
Jag är sugen på en 47mm Luminor med plexi. Vilka andra finns det förutom tidiga 372 och 673?
Jaha, borde läst din fråga lite tydligare innan jag svarade
655 och 605 (första året).Hej gänget!
Jag är sugen på en 47mm Luminor med plexi. Vilka andra finns det förutom tidiga 372 och 673?
Absolut inte, men du menar nog 665! 655 är en sån där mårt-klocka@azcii var jag för elak?![]()
Hah. Jag skrev fel. Jag googlade 665 för att vara säker på plexi och sen skrev jag ändå 655 av gammal vana.Absolut inte, men du menar nog 665! 655 är en sån där mårt-klocka
655 och 605 (första året).![]()
NejIngen som har ett Oem gummi 22mm att sälja?![]()
Vem gör det...!?Tack och lov att jag inte gillar sunburst tavlor på panerat![]()