• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Mycket mysig tråd måste jag säga, har plöjt cirka 50 sidor nu, mer orkade jag inte.

Måste däremot tillägga att många är kassa på att skriva ut ref-nr vilket är synd, då blir det svårt för oss pannlösa att googla vidare. Tänk gärna på oss stackare.

Mycket mysig tråd måste jag säga, har plöjt cirka 50 sidor nu, mer orkade jag inte.

Måste däremot tillägga att mpnga är kassa på att skriva ut ref-nr vilket är synd, då blir det svårt för oss pannlösa att googla vidare. Tänk gärna på oss stackare.
Vi skrev ref-nummer ett tag och sen slutade vi. Jag tycker definitivt vi kan börja igen.

Minns du exakt var detta var? Ska till HK om en månad nämligen och spanar gärna.
Absolut!
Union Classic Watch. Champagne Building, Kimberly Road i Tsim Sha Tsui distriktet. Hela Champagne Buildings bottenvåning är ett "klockköpcenter" med ett flertal gråhandlare, strap-butiker och kameratillbehörsbutiker. I princip alla gator parallella till Kimberly Road kryllar av gråhandlare, även Michael Youngs butik/verkstad ligger i närheten.

Måste däremot tillägga att många är kassa på att skriva ut ref-nr vilket är synd, då blir det svårt för oss pannlösa att googla vidare. Tänk gärna på oss stackare.

Nöjd nu ;)

DFF69A57-C13F-4938-92F4-65D41BA27FAA.jpeg

Absolut!
Union Classic Watch. Champagne Building, Kimberly Road i Tsim Sha Tsui distriktet. Hela Champagne Buildings bottenvåning är ett "klockköpcenter" med ett flertal gråhandlare, strap-butiker och kameratillbehörsbutiker. I princip alla gator parallella till Kimberly Road kryllar av gråhandlare, även Michael Youngs butik/verkstad ligger i närheten.
Grymt! Stort tack! Det är typ 10 minuters promenad från hotellet (Langham). :cool:
Jagade sneakers, inte klockor sist jag var i HK.

Grymt! Stort tack! Det är typ 10 minuters promenad från hotellet (Langham). :cool:
Jagade sneakers, inte klockor sist jag var i HK.
Då vet du förmodligen redan var sneakers street ligger :) finns faktiskt en hel del klockbutiker i Mong Kok, men de i TST är mer vana vid att hantera turister.

Edit: det finns klockbutiker ÖVERALLT i Hong Kong, my bad.

Då vet du förmodligen redan var sneakers street ligger :) finns faktiskt en hel del klockbutiker i Mong Kok, men de i TST är mer vana vid att hantera turister.

Edit: det finns klockbutiker ÖVERALLT i Hong Kong, my bad.
Coolers, jag brukar säga att HK är som NY på crack! Sneakers kommer jag inte leta efter, det blir om jag dyker på något i så fall, har hela källaren full.

Tillbaka
Topp