Kanon, tack!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kanon, tack!
Numera.Inget jag hört iaf
Men kan confirm att det är stängd baksida på 682.
Spännande. Mina är riktigt mjuka, speciellt jämfört med oem.Personligen så tycker jag RubberB är för hårda/styva, dom ser bra ut på bild men på mina 20cm armar blir dom för hårda.
(I all välmening mina herrar)
Ja det gör den!!!Är det inte screw bar på 510 och 560 också?
Fan nu blir jag själv snurrig, men jag är typ 100% säker på att @Janne2000 nämnde att glasringen sitter fast på caset när jag provade hans 560.
Wow!!!!!!!Helgklockan!
![]()
Panerai 025 från 1998
Vitt! Stekigt värre! Har du några wristshots med det monterat?
Jag har haft RubberB till mina tidigare Rolex 16570 och 216570 och dom har varit påtok för hårda och stod nästan rakt ut...Spännande. Mina är riktigt mjuka, speciellt jämfört med oem.
Har hårdheten på gummit med omkretsen på handleden att göra...Personligen så tycker jag RubberB är för hårda/styva, dom ser bra ut på bild men på mina 20cm armar blir dom för hårda.
(I all välmening mina herrar)
Stekigt är det ju utan tvekan. Jag är ingen vidare strandraggare men det sitter så grymt skönt på handleden så det åker på iaf ibland.Vitt! Stekigt värre! Har du några wristshots med det monterat?
Grymt! Hojta till om du vill bli av med det!Stekigt är det ju utan tvekan. Jag är ingen vidare strandraggare men det sitter så grymt skönt på handleden så det åker på iaf ibland.
![]()
![]()
![]()
Svarar dig här istället. Ja upplever ingen som helst hårdhet i bandet. Tvärtom skulle jag säga. Skulle jag köpa nytt så vore grönt det jag skulle välja.Har hårdheten på gummit med omkretsen på handleden att göra...
Precis min tanke. Vill ha ett grönt och vitt. Kanske ett gult också som vore synnerligen passande på derby.Svarar dig här istället. Ja upplever ingen som helst hårdhet i bandet. Tvärtom skulle jag säga. Skulle jag köpa nytt så vore grönt det jag skulle välja.
Kanske?Har hårdheten på gummit med omkretsen på handleden att göra...
Från serie U kommer det vara stängd bakboett på 682 så det är generellt öppen på det som finns ute i butik idag.Numera.
Nu får alla rubber b-älskar svara för sig. Men i mitt fall (jag kör oem) är det en estetisk fråga.Tror det är dags att beställa något nytt till i höst. Ett ammo band från @MickeJ känns rätt intressant...
![]()
![]()
![]()
Fråga till er som kör Rubber B, vad är det för fel på org gummit från Panerai? Inget fel i sig med ombyte men känns som få band slår org gummit.![]()
Det är inget fel på Panerais originalgummin. Alla är grymt bra så jag är lika undrande. Det är säkert något vi snart får veta.Tror det är dags att beställa något nytt till i höst. Ett ammo band från @MickeJ känns rätt intressant...
![]()
![]()
![]()
Fråga till er som kör Rubber B, vad är det för fel på org gummit från Panerai? Inget fel i sig med ombyte men känns som få band slår org gummit.![]()
Jag har precis lagt en beställning hos @MickeJTror det är dags att beställa något nytt till i höst. Ett ammo band från @MickeJ känns rätt intressant...
![]()
![]()
![]()
Bara skicka ett PM![]()
Hälsa Valentina från mig
Försöker lobba för att vi skall åka dit i veckan och ta ett snack med Ms MazzoniHälsa Valentina från mig![]()
Please continue!911-spam
![]()