Härligt! Då får den stanna ett tag till.Kan bekräfta att det är utbytbar ring på Luminor med 8-dagarsverk. Kollade 560, 510 & 590.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härligt! Då får den stanna ett tag till.Kan bekräfta att det är utbytbar ring på Luminor med 8-dagarsverk. Kollade 560, 510 & 590.
Tack. I've been had.Kan bekräfta att det är utbytbar ring på Luminor med 8-dagarsverk. Kollade 560, 510 & 590.
Grymt!Kan bekräfta att det är utbytbar ring på Luminor med 8-dagarsverk. Kollade 560, 510 & 590.
Får man fråga var du fick infon?Kan bekräfta att det är utbytbar ring på Luminor med 8-dagarsverk. Kollade 560, 510 & 590.
Direkt från källanFår man fråga var du fick infon?
Härligt, tack.Direkt från källan![]()
Inga problem! Allt blir lättare när man kan ge definitiva svar utan att behöva lita på Google.Härligt, tack.
Mm... Jag brukar dra iväg meddelanden till Panerai via Facebook ibland. Brukar ta några dagar, ibland veckor, innan de svararInga problem! Allt blir lättare när man kan ge definitiva svar utan att behöva lita på Google.
Beef cake
![]()
och de nya? integrerade?Direkt från källan![]()
Ja, de nya basmodellerna är integrerade.och de nya? integrerade?
gäller det även ex 632 och 1000?Ja, de nya basmodellerna är integrerade.
Mm... Jag brukar dra iväg meddelanden till Panerai via Facebook ibland. Brukar ta några dagar, ibland veckor, innan de svarar
Den där är rrrrriktigt bra! Vad är det för ref?
Efter-PVD:ad 000Den där är rrrrriktigt bra! Vad är det för ref?
tyckte att jag aldrig sett den tidigare. den borde finnas som ordinarie ref.Efter-PVD:ad 000
Det gör den, nästan. 360 BBQ, som denna men ecru lume och mkt LE.tyckte att jag aldrig sett den tidigare. den borde finnas som ordinarie ref.
jag tänkte en i standardsortimentet. de där paneristi-refsen (med undantag för 634an) är ju för jäkla svåra att hitta för vettig peng.Det gör den, nästan. 360 BBQ, som denna men ecru lume och mkt LE.
...Beef Cake...!Du borde byta avatar så att du representerar på riktigt! ;-)
![]()
Precis, dvs att du slipper byta ut hela caset om du skulle få en grov ding på glasringen (vilket är mycket billigare såklart).För en som inte hängt med. Pratar ni om huruvida glasringen är en lös del och "enkelt" kan bytas?
Ska du sälja?Åter till prishöjningen??
Höjer ni priserna när ni säljer nu????
Nej, Inte just nu. Är du sugen?Ska du sälja?
NejNej, Inte just nu. Är du sugen?
Jag är bara nyfiken. När Rolex höjer priserna hänger begagnat med. Jag tänker att jag har en möjlighet att när/om jag ska sälja så borde jag kunna slänga på dom där tusingarna som den kostar mer nu efter höjningen?
Nej jag tror att det ligger en del i det du säger. Men beror på om alla gör det. Sverige är ju en rätt liten marknad. Och om den tilltänkta köparen även siktar in sig på C24 så kan det nog vara svårt att höja för mycket givet att priserna där inte ökar lika mycket relativt sett.Jag är bara nyfiken. När Rolex höjer priserna hänger begagnat med. Jag tänker att jag har en möjlighet att när/om jag ska sälja så borde jag kunna slänga på dom där tusingarna som den kostar mer nu efter höjningen?
Har jag fel?
Nej jag tror att det ligger en del i det du säger. Men beror på om alla gör det. Sverige är ju en rätt liten marknad. Och om den tilltänkta köparen även siktar in sig på C24 så kan det nog vara svårt att höja för mycket givet att priserna där inte ökar lika mycket relativt sett.