Så är det. Men som sagt, det är svårt att prissätta Panerai här på KS. Du vet ju hur länge vissa ligger kvar trots att priserna inte är särskilt orimliga.Ja, tyvärr har du rätt, men det är också därför det är en viktigt diskussion?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så är det. Men som sagt, det är svårt att prissätta Panerai här på KS. Du vet ju hur länge vissa ligger kvar trots att priserna inte är särskilt orimliga.Ja, tyvärr har du rätt, men det är också därför det är en viktigt diskussion?
Ja, man få gå på köpes annonser, då är köparen verkligen intresserad. Och nej, jag har inte köpt den för att göra det där stora klippet.Så är det. Men som sagt, det är svårt att prissätta Panerai här på KS. Du vet ju hur länge vissa ligger kvar trots att priserna inte är särskilt orimliga.
Det är få som harJa, man få gå på köpes annonser, då är köparen verkligen intresserad. Och nej, jag har inte köpt den för att göra det där stora klippet.
Kolla PAM009tyckte att jag aldrig sett den tidigare. den borde finnas som ordinarie ref.
Soon![]()
OK lume på PAM560
Yes, gäller alla från 1000-generationen och framåt.gäller det även ex 632 och 1000?
Av ren nyfikenhet, är det någon större kö på nya due? @Ernesto
Inte 911Yes, gäller alla från 1000-generationen och framåt.
Utan logoKolla PAM009
Fast han menar väl "basboetterna" nu. Eller ja, vad vi nu ska kalla de, 100m-bettaroonis.Inte 911![]()
I know. Men de behöver ett eget namn verkligen.Fast han menar väl "basboetterna" nu. Eller ja, vad vi nu ska kalla de, 100m-bettaroonis.
Du har flest pannor på ks så du får bestämmaI know. Men de behöver ett eget namn verkligen.
Snapback Luminor?I know. Men de behöver ett eget namn verkligen.
Snapback Luminor?
But it's not green.BMG-techen är jag så sjukt nyfiken på alltså ..
![]()
Vem vet... Kanske kommer en grön BMG tech nästa årBut it's not green.
That makes two of us. Hade jag inte fått tag på Bronzon är oddsen riktigt låga på att jag hade plockat en..BMG-techen är jag så sjukt nyfiken på alltså ..
![]()
Därför hoppas vi båda två på att @MaziK klipper en som matchar hans Mustang så vi får klämmaThat makes two of us. Hade jag inte fått tag på Bronzon är oddsen riktigt låga på att jag hade plockat en..
Varför inte Logo? Det heter ju redan hälften av dem och det är ju ändå den gemensamma nämnaren.Inte så pjåkigt.
För att bland annat 000 och 005 har skruvade baksidor och 300m ju !Varför inte Logo? Det heter ju redan hälften av dem och det är ju ändå den gemensamma nämnaren.
Dessutom inte heller integrerad bezelFör att bland annat 000 och 005 har skruvade baksidor och 300m ju !
Inget jag märkt av. Vad gäller handleden är ju baksidan i titan just för att minimera brons vs. hud..Ärgar inte bronzon mot kläder/handled och liknande?
Awesome.Hitta på ett bra namn. Sen kan ni fundera på hur ni ska benämna de 1950-modeller med 100 m WR.![]()
Ok! Tack för info!Inget jag märkt av. Vad gäller handleden är ju baksidan i titan just för att minimera brons vs. hud..