• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stormtrivs med den här rackar’n!
719932D7-4750-4711-B3A9-C782BFED39E5.png

PAM372

Hur lång tid tog det innan ditt var framme? Kan knappt vänta. :D

12 dagar från när han skickade det tills jag hämtade det.

Det Oleg och jag provade nu var att skriva in mottagarens mobilnummer på brevet. Påsåvis kapar man ett par dagar när paketet ligger hos Tullen och de ska skicka en betalningsavi på tullen. Funkade bra som attan.

Fortsätter spamma. Mays Berlin-bandet krävde att få testas.
IMG_20190220_165032.jpg
IMG_20190220_183521.jpg

26/26, jämna stygn. Riktigt mjukt läder, rätt så tjockt, men inte för tjockt. Färgen är spot-on. Bra borstat spänne, tuber. Kvalitetsmässigt känns det så här direkt som snäppet över Bosphorus.
Enda negativa är de något slarviga hålen. De hade kunnat göras snyggare.

IMG_20190220_165032.jpg
IMG_20190220_183521.jpg

26/26, jämna stygn. Riktigt mjukt läder, rätt så tjockt, men inte för tjockt. Färgen är spot-on. Bra borstat spänne, tuber. Kvalitetsmässigt känns det så här direkt som snäppet över Bosphorus.
Känns som att det där med hålen verkar vara ett ganska vanligt förekommande problem även på högkvalitativa band. Sett det på rätt många band som postas i tråden. Sen visst, har bandet ett sliten look kan det gå an, annars tycker jag de ska ha knivskarpa kanter.
(Mer av en allmän reflektion och inte direkt till dig :) ).

Vad tycker ni andra? Hur är hålen på era custom band?

Känns som att det där med hålen verkar vara ett ganska vanligt förekommande problem även på högkvalitativa band. Sett det på rätt många band som postas i tråden. Sen visst, har bandet ett sliten look kan det gå an, annars tycker jag de ska ha knivskarpa kanter.

Jag tycker att de flesta jag har är bra mycket bättre än de på bilden. De flesta har skarpa kanter.

• Like
Reactions: kmg

Tycker de ovan var dåligt gjorda inte minst då banden kostar mycket från denna tillverkare. Gav ca 300kr nytt för det nedan av okänd bandtillverkare och mkt mkt bättre hål (det i mitten har jag råkat förstöra själv, slant...). Låg tyvärr helt fel i hålen på detta för min handled så såldes, annars extremt välgjort...
9148292D-5574-4A54-8C86-89225E36D784.jpeg
3BD36A48-C067-40B3-8227-5C0411CC1350.jpeg

Tycker man har rätt att ha krav om man betalar +1000kr för ett läderband.

IMG_20190220_165032.jpg
IMG_20190220_183521.jpg

Snyggt! Heter det ”Murena”?

Tillbaka
Topp