Idag är vi hos veterinären. Bara lite check up.
Hoppas det går bra! Hunden ser ut att ta det lugnt iallafall.
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Idag är vi hos veterinären. Bara lite check up.
Förstår digStormtrivs med den här rackar’n!
![]()
PAM372
INte hittat någon länk ännu?Hej på dig.
![]()
Det var inte bara 721 som fick nya kläder från Oleg idag, utan 590n fick det med!
![]()
![]()
![]()
Hur lång tid tog det innan ditt var framme? Kan knappt vänta.![]()
Stulen bild på en 510. Varför är det inte fler som har den här modellen? Den är ju awesome.
![]()
Stulen bild på en 510. Varför är det inte fler som har den här modellen? Den är ju awesome.
![]()
Så shnygg du är!Hej på dig.
![]()
Jo. Men prisetDen är mycket bra och tänkte själv köpa men 911 kändes som typ 510 2.0.
Fick hem mitt paket från Mays nu och tycker spännena verkar bra. Ser ut som det skulle kunna vara samma som watchgecko säljer.Ingen panik för min del![]()
![]()
Känns som att det där med hålen verkar vara ett ganska vanligt förekommande problem även på högkvalitativa band. Sett det på rätt många band som postas i tråden. Sen visst, har bandet ett sliten look kan det gå an, annars tycker jag de ska ha knivskarpa kanter.Fortsätter spamma. Mays Berlin-bandet krävde att få testas.
![]()
![]()
26/26, jämna stygn. Riktigt mjukt läder, rätt så tjockt, men inte för tjockt. Färgen är spot-on. Bra borstat spänne, tuber. Kvalitetsmässigt känns det så här direkt som snäppet över Bosphorus.
Enda negativa är de något slarviga hålen. De hade kunnat göras snyggare.
Fast det där var en utan sandwichVarför välja?
![]()
Jag tycker att de flesta jag har är bra mycket bättre än de på bilden. De flesta har skarpa kanter.Känns som att det där med hålen verkar vara ett ganska vanligt förekommande problem även på högkvalitativa band. Sett det på rätt många band som postas i tråden. Sen visst, har bandet ett sliten look kan det gå an, annars tycker jag de ska ha knivskarpa kanter.
(Mer av en allmän reflektion och inte direkt till dig).
Vad tycker ni andra? Hur är hålen på era custom band?
Är de mestadels runda eller ovala? Tänker att paneraispännen är ”som gjorda” för ovala.Jag tycker att de flesta jag har är bra mycket bättre än de på bilden. De flesta har skarpa kanter.
Blandat. Oklart vilket.Är de mestadels runda eller ovala? Tänker att paneraispännen är ”som gjorda” för ovala.
Känns som att det där med hålen verkar vara ett ganska vanligt förekommande problem även på högkvalitativa band. Sett det på rätt många band som postas i tråden. Sen visst, har bandet ett sliten look kan det gå an, annars tycker jag de ska ha knivskarpa kanter.
(Mer av en allmän reflektion och inte direkt till dig).
Vad tycker ni andra? Hur är hålen på era custom band?
Tycker mest man ser runda. Är väl enklare att hitta hålslag för runda.Är de mestadels runda eller ovala? Tänker att paneraispännen är ”som gjorda” för ovala.
Förmodligen. Ytterligare en fråga om tycke och smak, både för bandtillverkare och brukare.Tycker mest man ser runda. Är väl enklare att hitta hålslag för runda.
Snyggt! Heter det ”Murena”?Fortsätter spamma. Mays Berlin-bandet krävde att få testas.
![]()
![]()
26/26, jämna stygn. Riktigt mjukt läder, rätt så tjockt, men inte för tjockt. Färgen är spot-on. Bra borstat spänne, tuber. Kvalitetsmässigt känns det så här direkt som snäppet över Bosphorus.
Enda negativa är de något slarviga hålen. De hade kunnat göras snyggare.
Du har helt klart en poäng. Nu ser hålen här värre ut på bilden än irl, men hade nog ändå förväntat mig lite mer av ett +1k band. Kommer dock inte hindra mig från att uppskatta och bära det ofta... Allt annat verkar grymt. Klar skillnad på läderkvalitet.Tycker man har rätt att ha krav om man betalar +1000kr för ett läderband.