OkejText på tavla, svärdvisare och extra brygga på urverk.
Har en själv
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
OkejText på tavla, svärdvisare och extra brygga på urverk.
Har en själv
![]()
Win-win!Inte typ, vi bytte![]()
Mr influencer
Jaja, det där var skitsnyggt.
Aldrig?
Det skulle vara den första PAM i världshistorien isf...
Jag har inte hört något. Men jag tror inte de kommer ha den kvar i line up:en för alltid...
Men så här då. Jag har inte hört något rykte om att 372 ska sluta produceras anytime soon. Panerai har aldrig outat hur länge de tänker ha olika produktserier i omlopp. Så, jag skulle säga att ingen vet, alls.
Nej, det tror såklart inte jag heller. Men den lär ju vara en kassako.Jag har inte hört något. Men jag tror inte de kommer ha den kvar i line up:en för alltid...
Det brukar inte hindra varumärken från att sluta med populära modeller (titta på Rolex). Sen brukar de hitta tillbaka efter något år.Nej, det tror såklart inte jag heller. Men den lär ju vara en kassako.
Har de slutat med populära modeller?Det brukar inte hindra varumärken från att sluta med populära modeller (titta på Rolex). Sen brukar de hitta tillbaka efter något år.
Har de slutat med populära modeller?
Haha, underbart
Jo. Men det vet vi nu. Vi visste inte för två år sedan att så skulle vara fallet. Så frågan "när slutar 372 att tillverkas?" går inte att besvara.590 utgår iår, bla
Stentuff klocka, förstår att du är nykär!Så ny kär, hoppas det aldrig går över
![]()
![]()
Men så här då. Jag har inte hört något rykte om att 372 ska sluta produceras anytime soon. Panerai har aldrig outat hur länge de tänker ha olika produktserier i omlopp. Så, jag skulle säga att ingen vet, alls.
Haha tack !
Jag undrar lite varför klockan är blöt... du verkar ha kläder på dig och ett läderband påHaha tack !![]()
Minns inteJag undrar lite varför klockan är blöt... du verkar ha kläder på dig och ett läderband på.
Skyller på dåligt minne...