• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Jag undrar lite varför klockan är blöt... du verkar ha kläder på dig och ett läderband på :).
Såg en post på Facebook där någon ifrågasatte någon som simmade omkring under vattnet med en läderrem. Hen hade nog tokmissat de där dykarna förr i tiden.

• Like
Reactions: kmg
Som ny...
Vad är betydelsen av dom olika årtalen som finns på vissa straps -74, -47 etc och är dom avsedda för specifika modeller?

6A2815CB-B99E-4F90-8039-0165E4433492.jpeg

Jag kollade just upp 632 och wow! Den där bruna tavlan. Hur sjutton är den inte mer populär? Helt galet.
En fattigmans 422! Tänker mig ha en beater panna och då är den helt rätt! Gillar tavlan och visarna! Har ett ess i rockarmen sen också, men det får du se på måndag.
Och en massa band... grönt och svart gummi, mörkt och ljustbrunt OEM asso och ett nytt Pontio vecchio... dvs allt jag behöver

En fattigmans 422! Tänker mig ha en beater panna och då är den helt rätt! Gillar tavlan och visarna! Har ett ess i rockarmen sen också, men det får du se på måndag.
Och en massa band... grönt och svart gummi, mörkt och ljustbrunt OEM asso och ett nytt Pontio vecchio... dvs allt jag behöver

Visare i vad som ser ut att vara i guld tillsammans med den där bruna tavlan...haha, blev helt slagen. Mycket bra Panerai, nu är den på listan helt klart.

Du fick tag i en alltså? Nej så fint. Jag sparar grattis tills på måndag...men grattis. Kunde inte hålla mig
Tack vännen! Jag skam den som ger sig! @Nymans Ur 1851 har verkligen gjort allt dom kunnat, vänt på varje sten och smörat för Panerai. Och tillslut har jag min efterlängtade panna, även om det blev en beggad om än knappt använd

Tillbaka
Topp