Whut?På måndag pojkar!!
Penerirai...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Whut?På måndag pojkar!!
Penerirai...
Såg en post på Facebook där någon ifrågasatte någon som simmade omkring under vattnet med en läderrem. Hen hade nog tokmissat de där dykarna förr i tiden.Jag undrar lite varför klockan är blöt... du verkar ha kläder på dig och ett läderband på.
Han får en panna på måndag. Panerajraj
Som ny...
Vad är betydelsen av dom olika årtalen som finns på vissa straps -74, -47 etc och är dom avsedda för specifika modeller?
Som ny...
Vad är betydelsen av dom olika årtalen som finns på vissa straps -74, -47 etc och är dom avsedda för specifika modeller?
I’m back baby I’m back!!
632Han får en panna på måndag. Panerajraj
Ja, men jag kunde inte hålla mig... förlåt!Grattis! Men hade vart mer kul med en överraskning.![]()
Ja, men jag kunde inte hålla mig... förlåt!
Kommer med fler överraskningar sen vid öppningen. Har lite mög med som man inte brukar få...
@Ernesto och @Ernestos Mamma har haft en i alla fall.Jag kollade just upp 632 och wow! Den där bruna tavlan. Hur sjutton är den inte mer populär? Helt galet.
En fattigmans 422! Tänker mig ha en beater panna och då är den helt rätt! Gillar tavlan och visarna! Har ett ess i rockarmen sen också, men det får du se på måndag.Jag kollade just upp 632 och wow! Den där bruna tavlan. Hur sjutton är den inte mer populär? Helt galet.
En fattigmans 422! Tänker mig ha en beater panna och då är den helt rätt! Gillar tavlan och visarna! Har ett ess i rockarmen sen också, men det får du se på måndag.
Och en massa band... grönt och svart gummi, mörkt och ljustbrunt OEM asso och ett nytt Pontio vecchio... dvs allt jag behöver
Tack vännen! Jag skam den som ger sig! @Nymans Ur 1851 har verkligen gjort allt dom kunnat, vänt på varje sten och smörat för Panerai. Och tillslut har jag min efterlängtade panna, även om det blev en beggad om än knappt användDu fick tag i en alltså? Nej så fint. Jag sparar grattis tills på måndag...men grattis. Kunde inte hålla mig
Haha, roligt är det...Jag har haft en. ”Ernestos mamma” är inte min mamma utan någon som försöker vara rolig![]()
Det är mycket roligt.Jag har haft en. ”Ernestos mamma” är inte min mamma utan någon som försöker vara rolig![]()
Kan det vara så att @Ernestos Mamma är Ernesto ?Jag har haft en. ”Ernestos mamma” är inte min mamma utan någon som försöker vara rolig![]()
Bra foto det där. Fin klocka också iofs.Då har man hunnit klämma o känna lite till och minst lika nöjd som i morse när jag packade upp den.
Bjuder på en bild till (Pam 422)
![]()
Tack!Bra foto det där. Fin klocka också iofs.
Då har man hunnit klämma o känna lite till och minst lika nöjd som i morse när jag packade upp den.
Bjuder på en bild till (Pam 422)
![]()
Två fantastiska bilder, postar på vår IG422:an är lysande
![]()
Två fantastiska bilder, postar på vår IG![]()