Klart du ska vara med på vår IG. Du har tagit många bra! Posta några av dina bästa bilder så lägger jag upp deFan jag vill också vara med på vår ig...får börja ta bättre bilder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klart du ska vara med på vår IG. Du har tagit många bra! Posta några av dina bästa bilder så lägger jag upp deFan jag vill också vara med på vår ig...får börja ta bättre bilder
Gäller även alla andraKlart du ska vara med på vår IG. Du har tagit många bra! Posta några av dina bästa bilder så lägger jag upp de
Klart du ska vara med på vår IG. Du har tagit många bra! Posta några av dina bästa bilder så lägger jag upp de
Wow tack!Två fantastiska bilder, postar på vår IG![]()
God morgon!
![]()
Magisk kombo kompis!
De blåa visarna är bisarrt bra.Tack! Gillar den jag med! Blåa visarna är underbara, men det visste du redan![]()
Tack! Gillar den jag med! Blåa visarna är underbara, men det visste du redan![]()
Jag är säker på att @Hoffa har gjort det.Lös fråga - varför ser jag inga radiomir med wirelugs på gummi. Är det en omöjlig konstellation?
Jag är säker på att @Hoffa har gjort det.
Halva finans världen kör ju SubC och kavaj så då borde det väl även vara okej för mig att köra 1305 till kavaj?
![]()
Jaja självklart. As-ballt ju!Halva finans världen kör ju SubC och kavaj så då borde det väl även vara okej för mig att köra 1305 till kavaj?
![]()
Klart det är okej![]()
Jaja självklart. As-ballt ju!
Du kan liksom inte gå fel med den outfiten (sen har du ju en investment banker-cola också)
Du kan liksom inte gå fel med den outfiten (sen har du ju en investment banker-cola också)
Släpp taget och trilla!Håller på att trilla dit rejält i paneraiträsker tror jag....
![]()
Vackert!Mer 422
![]()
Tackar! Fortfarande nykär efter 5 månaderVackert!
Den är sjukt snygg!Jag kollade just upp 632 och wow! Den där bruna tavlan. Hur sjutton är den inte mer populär? Helt galet.
Det är klart det är!Halva finans världen kör ju SubC och kavaj så då borde det väl även vara okej för mig att köra 1305 till kavaj?
![]()
De blåa visarna är bisarrt bra.
![]()
720
Asså de där två, kan inte bestämma mig för vilken jag gillar bästHåller helt med om de blåa visarna
![]()
@metamorfos är snyggare än vad jag är, men jag är smartare. Eller menade du klockorna?Asså de där två, kan inte bestämma mig för vilken jag gillar bäst
Dags för en klassisk poll likt 372 vs 422?@metamorfos är snyggare än vad jag är, men jag är smartare. Eller menade du klockorna?