Det ska jag försöka komma ihåg, problemet är bara att så fort hon kommer på så inser jag hur bra hon är.Hojta om du tröttnar![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det ska jag försöka komma ihåg, problemet är bara att så fort hon kommer på så inser jag hur bra hon är.Hojta om du tröttnar![]()
Dela med dig av dina tankar liteHar sån jäkla beslutsångest! En Panna skall bort, men vilken :0![]()
Tror nog att den blåa ryker först! Används minst och haft den kortast, inte hunnit bonda så mycket! dock otroligt svår att äga igen sen!Dela med dig av dina tankar liteAlltid intressant att höra hur andra resonerar
Om du skall sälja den måste det vara till någon inom LK, har ju inte ens provat den än, går för snabbt med dig och ZingoTror nog att den blåa ryker först! Används minst och haft den kortast, inte hunnit bonda så mycket! dock otroligt svår att äga igen sen!
![]()
Tror nog att den blåa ryker först! Används minst och haft den kortast, inte hunnit bonda så mycket! dock otroligt svår att äga igen sen!
![]()
Snygg samling! Men varför måste en bortHar sån jäkla beslutsångest! En Panna skall bort, men vilken :0![]()
Jag tycker personligen att det är en mycket trevlig panna som dessutom bryter av mot dom övriga med sina kronskyddTror nog att den blåa ryker först! Används minst och haft den kortast, inte hunnit bonda så mycket! dock otroligt svår att äga igen sen!
![]()
Jag kan inte lova något!Om du skall sälja den måste det vara till någon inom LK, har ju inte ens provat den än, går för snabbt med dig och ZingoJag röstar på den andra i stål istället som jag inte riktigt gillar men vet att du gillar den så kanske inte är ett alternativ? Svårt val det där!
Vilken färgkombination!
Det är för styvt. Jag dödade också en flärp, samt brände bort en annan, för att det här skulle se och kännas ungefär hyggligt ut. Det är ett experiment.Vilken färgkombination!
Jag lyckades dock aldrig få till det med zulu på min 610a då jag tyckte att det tjocka bandet stack ut för mycket när man trädde igenom det genom luggarna. Var liksom för styvt.
köp ett two-piece istället?Det är för styvt. Jag dödade också en flärp, samt brände bort en annan, för att det här skulle se och kännas ungefär hyggligt ut. Det är ett experiment.![]()
Samtliga two-piece jag har provat har skavt mot handleden där de har bränt eller sytt ihop delarna, inkl. det du hade vill jag minnas. Kanske har att göra med hur långt upp på armen jag har klockan.köp ett two-piece istället?
Glas-Mårt!Samtliga two-piece jag har provat har skavt mot handleden där de har bränt eller sytt ihop delarna, inkl. det du hade vill jag minnas. Kanske har att göra med hur långt upp på armen jag har klockan.![]()
Snuskigt nice patinalagerTrevligt helg på er !
PAM382
![]()
Om det är en fråga, så svarar jag att den har datum och dessutom automatisk?Jag var lite skeptisk för ett par dagar sedan när jag fick denna i min hand men den har växt hos mig. Känns rätt bra. Varför är denna inte mer poppis?
![]()
Har sån jäkla beslutsångest! En Panna skall bort, men vilken :0![]()
Jag hade nog bytt ut 616(?) (den svarta) ifall en panna ska bort utan ersättare. Ifall det är så att en panna ska ersättas så hade jag bytt ut 933 mot den nya gröna 992/995 vad den nu heter.
En Radiomir hör hemma i både en trio och kvartett
Lägg ut flera och se vilken som ryker först?Det blev denna som fick åka ut påannons först!
https://klocksnack.se/threads/panerai-radiomir-boutique-pam933.113695/
Det blev denna som fick åka ut påannons först!
https://klocksnack.se/threads/panerai-radiomir-boutique-pam933.113695/
Känns nog bäst såhärLägg ut flera och se vilken som ryker först?![]()
![]()
Byta ut carbotechen? Nä den är ju svintung