Riktigt somrigt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt somrigt.
Lite trist att få en Due som Boutique Edition![]()
![]()
![]()
PAM 1083, 45mm, boutique edition såklart.
Kanske passar Schweizarna.Lite trist att få en Due som Boutique Edition
Tror det passar de flesta icke-PaneristiKanske passar Schweizarna.![]()
...Som skiter fullständigt i limiterade serier av klockor. Mycket märkligt val av Panerai.Tror det passar de flesta icke-Paneristi![]()
På resa genom landet för att besöka päronen och barndomsvännerna. 422 på ett av mina favoritläder. På ringfingret är månadens nytillskott efter vad man i folkmun brukar kalla bröllopSkönt när det matchar i färgen på metallen
blir inga gulguldisar för mig på ett tag alltså!
![]()
![]()
Vilken ref?Någon i gruppen som äger ett rubber b som passar en 44mm luminor? Behöver det rätt så omgående![]()
Pam55Vilken ref?
Grattis!
Grattis
Grattis!
Grattis till en fin klocka och till giftermålet
Grattis!
På resa genom landet för att besöka päronen och barndomsvännerna. 422 på ett av mina favoritläder. På ringfingret är månadens nytillskott efter vad man i folkmun brukar kalla bröllopSkönt när det matchar i färgen på metallen
blir inga gulguldisar för mig på ett tag alltså!
![]()
![]()
Alltså, om du beställer från RubberB så levererar de typ dagen efter.Någon i gruppen som äger ett rubber b som passar en 44mm luminor? Behöver det rätt så omgående![]()
Jaha, visste inte att dom var så snabbaAlltså, om du beställer från RubberB så levererar de typ dagen efter.![]()
UPS worldwide.Jaha, visste inte att dom var så snabba![]()
En 911 vore skoj, men som du skriver ovan, 390 är helt ok!Om inte jag hade en 911 skulle jag haft en 390. I mitt tycke en av de allra bästa 44mm Luminors
![]()
Då passar inte det jag har ...Vilken ref?
Tydligen säljer due som smör i solsken (? Vad jag har hört) .Kanske passar Schweizarna.![]()
Synd på den bruna tavlan bara. I övrigt mycket bra.Om inte jag hade en 911 skulle jag haft en 390. I mitt tycke en av de allra bästa 44mm Luminors
![]()
Det är just därför jag gillar denSynd på den bruna tavlan bara. I övrigt mycket bra.
Haha min Photoshop?
Haha min Photoshop?![]()
Tills du kom på att 995an är klockren![]()
Inte alls, tavlan passar klockan bra.Synd på den bruna tavlan bara. I övrigt mycket bra.
Tycker den hade varit snyggare med svart tavla + guld + base dial. Bättre kontrast och inte så matchy-matchy om man kör brunt läder (som de flesta gör).Det är just därför jag gillar den+ guldvisare och base
Absolut, om man nu gillar bruna tavlor. Det är det som är vattendelaren.Inte alls, tavlan passar klockan bra.