Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det förstår jag![]()
Jag saknar den här en smula...![]()
Ping @Videll![]()
Försöker guida min far som befinner sig i Tyskland och kollar på Panerai!
Jag rekommenderade pam590 men den fanns tyvärr inte inne! Vad tror ni om den på bilden?
![]()
Försöker guida min far som befinner sig i Tyskland och kollar på Panerai!
Jag rekommenderade pam590 men den fanns tyvärr inte inne! Vad tror ni om den på bilden?
Den där är super, såg ngn som posta några bilder på en sådan igår och jag fastnade på dom. Kanske var på FB N...![]()
Jag saknar den här en smula...![]()
Ser bra ut!Kämpat med OEM gummit tre dagar nu. Har haft svårt för det tidigare men börjar kännas bättre och bättre faktiskt så kanske är en vanesak
![]()
Jag postade på paneristi.com igårDen där är super, såg ngn som posta några bilder på en sådan igår och jag fastnade på dom. Kanske var på FB N...
Där har vi det...Jag postade på paneristi.com igår![]()
722 kommer på länk, 1392 på läder det är skillnaden..Jäkligt snyggt, vilken modell är det?
605 är en fantastisk klocka. Tyvärr kände jag inte att jag ville bära den tillräckligt pga längden. 720 har tagit dess ställe, men när (ja, när!!!!) det kommer en 995 eller så med grå sunburst så ska jag ha enDär har vi det...![]()
Jag funderar på gummi men inte testat. Vad är det som gör att du har svårt för det? För styvt och icke-följsamt?Kämpat med OEM gummit tre dagar nu. Har haft svårt för det tidigare men börjar kännas bättre och bättre faktiskt så kanske är en vanesak
![]()
Jag funderar på gummi men inte testat. Vad är det som gör att du har svårt för det? För styvt och icke-följsamt?
Det är svårt att sätta fingret på det vad som jag inte gillat med gummit.Jag funderar på gummi men inte testat. Vad är det som gör att du har svårt för det? För styvt och icke-följsamt?
Jag uppskattar inte det gummit heller. OEM accordion är bättre och RubberB är bäst.Det är svårt att sätta fingret på det vad som jag inte gillat med gummit.
Komforten är där absolut inget fel på utan det är väl mer en känsla att den gör sig bättre på läder eller canvas.
Till mina handleder är det på gränsen till för stort vilket kanske är det som spökat annars är gummi kanon nu till sommaren.
722 kommer på länk, 1392 på läder det är skillnaden..
Nu är Hodinkee ikapp också.
https://www.hodinkee.com/articles/panerai-radiomir-1940-green-dial-introducing
![]()
Fast de skriver att den inte är limiterad? Vi vet liksom inte om den är limiterad än, eller snarare till vilken siffra?
@Palenkovich ?
Är accordion gummit Panerais andra gummi som sitter på bland annat 682 modellen?Jag uppskattar inte det gummit heller. OEM accordion är bättre och RubberB är bäst.
Är accordion gummit Panerais andra gummi som sitter på bland annat 682 modellen?
Jag har ett svart 24mm normal accordion som du kan få köpa om du är snäll.Är accordion gummit Panerais andra gummi som sitter på bland annat 682 modellen?
Det här har jag redan berättat för digFick svar från boutiquen nu, den nya gröna serien är limiterad - men till _vad_ vet de inte än. Inte ens HQ enligt min kontakt.
De kommer komma fler än 300 klockor, men mindre än 1000 (som case-numret säger). Det kan bli 388, 500, 666, 999. Well, vi får se.
Jag skulle ändå klassa de som "limited", bara kanske inte i samma lilla kvantitet som förut kanske.
Det här har jag redan berättat för dig
Dock onekligen märkligt att släppa en serie utan att ha bestämt sig för kvantiteten..
Det är svårt att sätta fingret på det vad som jag inte gillat med gummit.
Komforten är där absolut inget fel på utan det är väl mer en känsla att den gör sig bättre på läder eller canvas.
Till mina handleder är det på gränsen till för stort vilket kanske är det som spökat annars är gummi kanon nu till sommaren.
Synd bara att gummit med texten är det absolut snyggaste. Accordion exempelvis är väl ok på en sub som har lite modernare utseende men på en luminor blir det inte hundra. Är alltför sportigt.Jag uppskattar inte det gummit heller. OEM accordion är bättre och RubberB är bäst.
De kanske avvaktar och ser hur många som säljs av varje modell, för att sedan bestämma hur många fler de ska tillverka?Fick svar från boutiquen nu, den nya gröna serien är limiterad - men till _vad_ vet de inte än. Inte ens HQ enligt min kontakt.
De kommer komma fler än 300 klockor, men mindre än 1000 (som case-numret säger). Det kan bli 388, 500, 666, 999. Well, vi får se.
Jag skulle ändå klassa de som "limited", bara kanske inte i samma lilla kvantitet som förut kanske.
De kanske avvaktar och ser hur många som säljs av varje modell, för att sedan bestämma hur många fler de ska tillverka?