• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

upload_2019-7-16_17-2-6.png

Försöker guida min far som befinner sig i Tyskland och kollar på Panerai!

Jag rekommenderade pam590 men den fanns tyvärr inte inne! Vad tror ni om den på bilden?
Jag ska vara ärlig. Den är helt fantastisk. Har haft min nu i några dagar och älskar både klockan och att vara ensam på forumet med den. Så köp den inte :D

Det här har jag redan berättat för dig :)

Dock onekligen märkligt att släppa en serie utan att ha bestämt sig för kvantiteten..
En gissning är ju att de bara kör tillverkning under en viss tid. Hur många som hinner bli tillverkade hänger på hur de prioriterat olika modeller under den tiden? Dvs inte bara på hur bra just den modellen säljer utan även hur annat säljer.

Någon som sitter på en PAM305 och vill bjuda på några wristshots? Blir den som en puck på en 17 cm handled?

Har testat det caset några gånger och håller med dig @azcii
@LI0N tänk på att 305 är i titan vilket bidrar till att klockan blir lätt och upplevs eventuellt något nättare.
Och tänk även på att 1305 är tunnare och därmed sitter bättre :) Jag har provat båda och som många vet så föredrar jag 1305.

Tillbaka
Topp